خانه | وبلاگ
تگ آویز لباس

تگ آویز لباس چیست؟

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

تگ آویز لباس (Clothing Hanger Tag) یا اتیکت لباس ، برچسب هایی است که به لباس متصل می شود و معمولاً حاوی اطلاعات اولیه مربوط به آن است. اندازه ، قیمت ، برند تجاری … همه اینها را می توان در اتیکت ها یافت. اما آنچه اکنون در صنعت رواج بیشتری یافته است ، استفاده از QR Code به عنوان سلاحی دیگر در میدان نبرد بازاریابی است.

نظرات شما برای ما ارزشمند می باشد!

شما عزیزان می توانید با لمس دکمه زیر و ارسال دیدگاه یا سوالات خود در انتهای همین مقاله مستقیما با کارشناسان مجموعه چاپ طرح اندیش یا سایر کاربران ما گفتمان آنلاین داشته باشید.

تگ آویز ها از چند طریق مختلف می توانند به شما و برند شما کمک کنند. از شناسایی برند تا بازدیدهای بیشتر از وب سایت ، از طریق اسکن QR Code مخصوص وب سایت شما.

محصولات ، به ویژه پوشاک در فروشگاه های شلوغ ، به راحتی در قفسه ها گم می شوند. داشتن یک اتیکت لباس متمایز که از نظر استراتژیک به محصول شما متصل باشد ، می تواند آن را در میان مردم متمایز کند. یک برند متمایز ، طرح های رنگارنگ و روشن ، یا حتی یک شکل عجیب و منحصر به فرد. اینها همه مواردی است که توجه را به خود جلب می کند و در نتیجه باعث می شود محصول شما از بقیه متمایز شود و به مشتریان در شناسایی محصول شما کمک کند.

با استفاده از یک تگ آویز لباس برای به اشتراک گذاشتن داستان منحصر به فرد نام برند خود ، به شما اجازه می دهد مشتریان به نام برند شما وابسته شده و حس وفاداری را تقویت کنند.

قیمت چاپ تگ آویز لباس

برای آگاهی از تعرفه و قیمت چاپ تگ آویز لباس توسط مجموعه چاپ طرح اندیش عکس پایین را لمس کنید.

اتیکت لباس
قیمت تگ آویز لباس

چرا طرح اندیش؟ با سفارش محصولات چاپی خود از مجموعه چاپ طرح اندیش، چه مزایایی را کسب می کنید؟

مزایای استفاده از تگ آویز لباس ها

دسترسی آسان به اطلاعات و قیمت گذاری ارتقا سطح کیفی تجارت شما
افزایش ارزش و اعتبار کالا بیان ویژگی محصولات
تگ آویز لباس
تگ آویز لباس

دسترسی آسان به اطلاعات و قیمت گذاری

ارائه این اطلاعات در اتیکت لباس باعث می شود نام تجاری شما شفافیت بیشتری داشته باشد و به مشتری شما در خرید آگاهانه کمک کند. بسیاری از استراتژی های قیمت گذاری، هزینه مواد اولیه و نیروی کار خود را در بر می گیرد و باعث می شود محصولات شما گرانتر از محصولات تولید انبوه در همان فروشگاه باشد.

نمایش یک قیمت مناسب (در کنار داستان برند شما) می تواند به آگاهی مشتریان در مورد هزینه واقعی محصولات برند شما کمک کند. اگر فضای اطلاعات بیشتری وجود داشته باشد ، یک کد QR به شما امکان می دهد تا مشتریان مستقیماً به یک صفحه وب بروند ، جایی که می توانید دقیقاً توضیح دهید محصولی را که در دست دارند چگونه تولید شده است.

ارتقا سطح کیفی تجارت شما

به تگ آویز لباس به عنوان یک کارت ویزیت فکر کنید. از آن استفاده کنید تا نه تنها محصولی را که به آن متصل است بفروشید ، بلکه همزمان برند خود را نیز تبلیغ کنید. اطلاعاتی را در اتیکت لباس خود چاپ کنید که افراد را به سمت وب سایت شما سوق دهد. کانال های رسانه اجتماعی خود مانند اینستاگرام ، یا تلگرام خود را درج کنید. از تگ آویز ها برای ارائه تخفیف در خرید بعدی مشتری نیز می توانید استفاده کنید. این یک فرصت برای ارتقا و همچنین ارتباط ساده اطلاعات اساسی است.

افزایش ارزش و اعتبار کالا

در میان مزایای ملموس تر ، وقتی به موضوع توجه می شود ، لیبل لباس در حقیقت بسیار زیبا به نظر می رسد و شما را متوجه ارزش لباس می کند. در اصطلاحات بازاریابی ، یک اتیکت لباس باعث ارزیابی مشتری از توانایی محصول برای برآوردن یک نیاز و ایجاد رضایت بیشتر از یک محصول رقابتی ، و در نهایت افزایش اعتبار کالا می‌شود. برندهای لوکس بر این اساس ساخته شده اند. این ارزش درک شده است که قیمت را توجیه می کند.

تگ آویز لباس
تگ آویز لباس

بیان ویژگی محصولات

هر بازاریاب به شما می گوید که چرخه خرید مشتری چیزی شبیه به این را دارد: تصمیم احساسی ، توجیه منطقی. تگ آویز لباس فرصتی ارزشمند را برای ایجاد هر دو چرخه فراهم می کنند. رنگ یا انتخاب مواد ، برند یا برچسب شما ممکن است یک احساس را برای مشتری ایجاد کند ، در حالی که ویژگی ها و مزایای برجسته شما می تواند اعتبار لازم برای توجیه خرید او را اضافه کند.

چه اطلاعاتی را باید در تگ آویز لباس قرار دهیم؟

بر خلاف برچسب گذاری عادی ، که اطلاعات خاصی به طور قانونی مورد نیاز است ، تگ آویز لباس می تواند به اندازه خود لباس متنوع باشند. با توجه به اطلاعاتی که تصمیم دارید در آن قرار دهید ، توانایی خلاقیت زیادی در طراحی وجود دارد.

برای شروع ، در نظر گرفتن سوالاتی که مشتری ممکن است قبل از خرید در مورد لباس شما بپرسد. آیا ویژگی های خاصی از محصول وجود دارد که بلافاصله با مشاهده مشتری قابل تشخیص نیستند؟

در اینجا چند مورد مختلف وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در اتیکت لباس خود قرار دهید.

  • برند تجاری و / یا لوگو
  • اطلاعات تماس
  • اطلاعات محصول
  • دستورالعمل های مراقبت و ترکیبات پارچه ای
تگ آویز لباس
تگ آویز لباس

نام تجاری و / یا آرم

نام تجاری و لوگو شما احتمالاً ضروری ترین مورد ممکن است. به هر حال ، اگر کسی نتواند تشخیص دهد محصول چه کسی را خریداری می کند ، احتمال خرید کالا بسیار ناچیز است. مهم است که در اینجا برند تجاری خود را حفظ کنید ، از تایپ نویسی متناقض اجتناب کنید و مطمئن شوید که لوگو شما بدون تغییر قابل توجهی مقیاس خوبی دارد.

اطلاعات تماس

این که وب سایت ، شبکه های اجتماعی ، آدرس ایمیل (حتی آدرس فیزیکی) با در نظر گرفتن یک راه ارتباطی ، خود را در تگ آویز لباس خود درج می کنید تا مشتریان را برگردانید. اطلاعات تماس به مشتریان شما امکان می دهد محصولات دیگر شما را نیز ببینند ، در مورد شرکت شما بیشتر بدانند ، به دوستانشان بگویند و یا با شما تماس بگیرند. و اگر آنها قبلاً از خرید تی شرت شما خوششان آمده است ، احتمال زیادی وجود دارد که از خرید هودی برند شما نیز خوششان بیاید.

نگران دریافت محصولات چاپی خود هستید؟

خدمات مجموعه طرح اندیش فقط محدود به تهران نیست، در هر کجای ایران که هستید با خیال راحت سفارش خود را برای ما ثبت کنید تا در فرصتی کوتاه آن را درب منزل تحویل بگیرید.

اطلاعات محصول

اگر پوشاک شما دارای مزایا یا کیفیتی است که بلافاصله با مشاهده مشخص نیست ، قطعاً می خواهید اطلاعات اضافی محصول را در آن بگنجانید. تصور نکنید همه تنها با دیدن لباس های شما می توانند بگویند لباس شما عرق می کند ، جیب مخفی خاصی دارد یا به طرز جادویی بدون چین و چروک می ماند. ویژگی های خاصی را که مخاطب مورد نظر شما برایش مهم است را حتما درج کنید.

تگ آویز لباس
تگ آویز لباس

دستورالعمل های مراقبت و ترکیبات پارچه ای

اگر یک لباس کاملا سفارشی میفروشید یا از پارچه ای با کیفیت استفاده کنید که دوست دارید روی آن تاکید کنید ، مانند “100٪ پنبه ارگانیک” ، استفاده از اتیکت لباس بهترین گزینه می باشد.

فراخوانی برای اقدام CTA

فراخوانی برای اقدام از مشتری شما میخواهد کاری را انجام دهد. مثلا اینکه شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کند یا مشاهده یک تبلیغ یا وب سایت خاص ، همیشه مواردی که به شخص انگیزه می دهد سبب موفقیت در فراخوانی برای اقدام می شود ، مثلا میتوانید در کنار فراخوانی برای اقدام، کد تخفیفی را به مشتریان خود ارائه دهید تا در سفارش بعدی خود استفاده کنند ، که در حقیقت یک تشکر برای زمان صرف شده مشتری شما می باشد.

تگ آویز لباس
تگ آویز لباس

مواد اولیه تگ آویز لباس عبارتند از

  1. مواد کاغذی
  2. مواد فلزی
  3. مواد چرمی
  4. مواد نساجی

مواد کاغذی

مواد کاغذی به طور گسترده ای برای اتیکت لباس استفاده می شوند، که شامل: کاغذ روکش دار ، کاغذ کرافت ، مقوا یک رو و دو رو ، کاغذ عایق ، کاغذ راه راه ، مقوا ، کاغذ بازیافتی و غیره.

مواد فلزی

مس ، آهن ، آلیاژ ، فولاد ضد زنگ و غیره

مواد چرمی

اغلب به عنوان اتیکت لباس های چرمی و لباس های جین استفاده می شود ، گاهی اوقات ، این نوع اتیکت لباس برای نشان دادن مواد اولیه خود لباس استفاده می شود. این نوع اتیکت شامل: انواع پوست های حیوانی ، خز ، چرم و …

مواد نساجی

بوم ، ابریشم ، الیاف شیمیایی و پارچه های پنبه ای ، و غیره.

اتیکت لباس
اتیکت لباس

نکته: علاوه بر مواد ذکر شده ، پلاستیک ، لاستیک ، چوب و انواع مواد مخلوط نیز می توانند برای تگ آویز لباس استفاده شوند.

برچسب پارچه ای لباس

برچسب‌های پارچه‌ای، المان‌های کوچکی هستند که معمولاً از جنس پارچه ساخته می‌شوند و حاوی اطلاعاتی در مورد محصول، برند یا تولیدکننده آن می‌باشند. این برچسب‌ها اغلب در صنعت پوشاک به عنوان تگ آویز استفاده می‌شوند، اما کاربردهای گسترده‌ای در سایر صنایع نیز دارند.

اهمیت برچسب‌های پارچه‌ای

  • هویت برند: برچسب‌های پارچه‌ای با نمایش لوگو، نام برند و سایر اطلاعات مربوطه، به ایجاد هویت بصری قوی برای برند کمک می‌کنند.
  • اطلاعات محصول: این برچسب‌ها می‌توانند اطلاعات مهمی مانند جنس پارچه، نحوه شستشو، سایز و کشور مبدا را به مشتریان ارائه دهند.
  • تبلیغات: با درج پیام‌های تبلیغاتی، تخفیفات و پیشنهادات ویژه بر روی برچسب‌ها، می‌توان به تبلیغ محصولات کمک کرد.
  • افزایش ارزش محصول: استفاده از برچسب‌های پارچه‌ای با کیفیت بالا، به محصول ارزش و اعتبار بیشتری می‌بخشد.

چاپ سفارش در 6 ساعت!

طرح اندش امکانی را برای مشتریان خود فراهم ساخته تا برخی از محصولات چاپی مانند تراکت ، لیبل ، ویزیت و … را در همان روز کاری و در مدت زمان 6 ساعت تحویل شما عزیزان دهد.

سایز اتیکت لباس

استفاده از این لیبل ها به منظور بیان هویت منحصر به فرد و برجسته ساختن یک محصول در میان مردم است. برچسب های پارچه ای لباس برای شرکت هایی که می خواهند هویت برند خود را بیان کنند بسیار مناسب است. اندازه های استاندارد برچسب بسته به نیاز شما معمولاً از 20 تا 70 میلی متر متفاوت است. هرچه طراحی شما پیچیده تر باشد ، برچسب بزرگتری نیز لازم است و این هزینه تولید شما را افزایش می دهد.

ابعاد استاندارد اتیکت‌های پارچه‌ای

ابعاد استاندارد اتیکت‌های پارچه‌ای معمولاً بین 20 تا 70 میلی‌متر متغیر است. انتخاب اندازه مناسب به عوامل مختلفی از جمله:

  • میزان اطلاعات: هرچه اطلاعات بیشتری نیاز باشد، اتیکت بزرگتری مورد نیاز است.
  • طراحی: طراحی‌های پیچیده و جزئیات بیشتر، به فضای بیشتری نیاز دارند.
  • محل قرارگیری اتیکت: محل قرارگیری اتیکت بر روی لباس نیز در تعیین اندازه آن مؤثر است.

تأثیر اندازه اتیکت بر هزینه تولید

بزرگ‌تر بودن اندازه اتیکت، به معنای افزایش میزان پارچه مصرفی و هزینه‌های تولید است. همچنین، طراحی‌های پیچیده و استفاده از مواد خاص، می‌تواند بر هزینه‌های تولید تأثیرگذار باشد.

تگ آویز لباس
تگ آویز لباس

اتیکت لباس نظامی

 اتیکت لباس نظامی ، تکه ای کوچک از پارچه هست که نام و نام خانوادگی و معمولا لوگوی کوچکی از آن ارگانی که فرد در آن خدمت می کند ، درج شده است. این قانون نه تنها در ایران بلکه در لباس نظامی های کشور های دیگر نیز رعایت می شود.

این اتیکت ها معمولا مستقیم به لباس دوخته میشوند یا به وسیله یک اتصال کوچک مانند سنجاق یا چسب به لباس متصل می شوند.معمولا نوع این اتیکت ها در درجه و پایه های مختلف فرق ظاهری و شکلی با هم دارند.

تگ آویز لباس
تگ آویز لباس

نتیجه گیری

تگ آویز لباس راهی آسان و مقرون به صرفه برای افزودن برند تجاری (و سبک) منحصر به فرد خود به تقریباً هر محصولی است. با انواع گزینه های مختلف در چاپ اتیکت لباس ، می توانید لیبل مناسبی برای پوشاک ، کالاهای قابل جمع آوری ، غذا ، جعبه های کادو و موارد دیگر ایجاد کنید.

برندهای مختلف لباس شخصیت های مختلفی دارند. منطقی است که تگ آویز لباس نیز متناسب با آنها باشد. با داشتن گزینه های گسترده ای از اندازه ها ، اشکال و شکل های مختلف ، مطمئناً ترکیبی از مشخصات سفارشی اتیکت لباس را پیدا خواهید کرد که هم با محصول و هم با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد. مثلا از اتیکت های ضخیم با جلای براق برای ظاهری پر جنب و جوش استفاده کنید، و یا برای برندهای مدرن از روکش مات به منظور ظاهری غیر انعکاسی در عین حال ظریف استفاده کنید.

تعداد کلماتمنبع
1836 کلمهWovenlabelhk.com
تهیه شده در تحریریه چاپ طرح اندیش

3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Siamak
Siamak
3 سال قبل

چاپ روی تگ چرمی هم انجام میدید؟

Omid
Omid
3 سال قبل

هر قالبی که بخواهیم انجام میدید؟

چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش
3 سال قبل
پاسخ به  Omid

بله محدودیتی ندارد

احسان
احسان
3 سال قبل

اتیکت روی لباس نظامی پارچه ای هم میشه؟!

farhad
farhad
3 سال قبل

همه ی طیف رنگی جواب میده رو کاغذ گلاسه،؟

چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش
3 سال قبل
پاسخ به  farhad

بله ، با کیفیت مطلوب تر از تحربر

saeed
saeed
2 سال قبل

چرا مقاله در موردش دارید ولی تولید ندارید جز کاغذ؟

سعید زنگنه
سعید زنگنه
2 سال قبل

بهترین تگ آویز از این ساده هاست که شیکه

Search

اطلاعات تماس

مجموعه طرح اندیش شرکتی نوپا و جوان است که ابتدا فعالیت خود را در زمینه طراحی در سال 1393 آغاز کرد و با پیشرفتی روز افزون، برای راحتی و آسایش مشتریان خود با جذب کادری مجرب و ماهر و همچنین پیشرفته ترین و بزرگترین ابزار آلات چاپی خود را وارد عرصه رقابت با دیگر همکاران خود کند. 

شماره همراه: 09120144098

تلفن سفارشات: 02136870543  

اینستاگرام: tarh.andish

ایمیل: tarhandishprint@gmail.com

مقالات اخیر

چاپ لیبل ژله ای

چاپ لیبل ژله ای

چاپ لیبل متالایز

لیبل متالایز

معرفی انواع کاغذ

معرفی انواع کاغذ

لیبل گچی

چاپ لیبل گچی

چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش