چاپ دیجیتال بروشور (Brochure Digital Printing Services) خدماتی است که بسیار موثر به طور واضح و مختصر توضیح می دهد که کسب و کار شما در مورد چیست و شما چه کاری می توانید برای مشتریان خود انجام دهید. از طرف دیگر ، یک بروشور با طراحی ضعیف تنها خریداران را به آغوش رقبای شما می کشاند.
نظرات شما برای ما ارزشمند می باشد!
شما عزیزان می توانید با لمس دکمه زیر و ارسال دیدگاه یا سوالات خود در انتهای همین مقاله مستقیما با کارشناسان مجموعه چاپ طرح اندیش یا سایر کاربران ما گفتمان آنلاین داشته باشید.
بروشور نوعی جزوه است که معمولاً در قفسه ها مشاهده می شود و حاوی اطلاعات مختلفی در مورد شرکت ، رویداد ، کمپین ، محصول و یا خدمات است. بروشور معمولاً یک ورق تک است که یا دارای دو لت است یا با سه لت چاپ می شود. برخی از بروشورها نیز به صورت Z تا می شوند.
چاپ دیجیتال بروشور به شما این امکان را می دهد تا با حفظ کیفیت ، بروشور یا جزوه خود را با قیمت مقرون به صرفه چاپ کنید. چاپ دیجیتال این فرصت را ایجاد می کند که چاپ شما را متناسب با مناطق یا رویدادهای هدف خاص تنظیم کنید زیرا تعداد کم آن به شما این امکان را می دهد که بروشور خود را با در نظر گرفتن مخاطب هدف طراحی کنید.
فایلهای طراحی بروشور خود را برای طرح اندیش ارسال کنید و همین امروز چاپ بروشور خود را بصورت آنلاین سفارش دهید.
قیمت طراحی بروشور
در عصر دیجیتال ، جایی که همه چیز به صورت آنلاین اتفاق می افتد ، ورق زدن در صفحات یک بروشور چاپی برای آشنایی با یک محصول یا کسب و کار می تواند یک تجربه منحصر به فرد را در اختیار مخاطبان شما قرار دهد ، در حالی که به باعث می شود برند شما از دیگران متمایز شوید. یک بروشور قدرتمند می تواند خوانندگان خود را آموزش دهد ، اعتبار خوبی را به شرکت ببخشد ، مخاطبان هدف را افزایش دهد و مصرف کنندگان را ترغیب به اقدام (CTA) کند.
برای بسیاری از طراحان گرافیک ، ایجاد یک بروشور با کیفیت یک چالش است. مطمئن نیستید چه نکات و عناصری را وارد بروشور خود کنید؟
مجموعه طرح اندیش با شما همکاری خواهد کرد تا لوگو ها ، فونتها و رنگ های مهم را تخصصی تر درون بروشور خود قرار دهید تا هویت برند و سبک کاری شما را پیشرفته تر کند و پیام موجود در بروشور را تقویت می کند. طرح اندیش خدمات چاپ دیجیتال بروشور را با طراحی عالی و آپشن های متفاوتی ارائه می دهد که با مهارت طراحان ما و با بالاترین کیفیت ساخته شده است.
به دنبال آگاهی از تعرفه سفارشات چاپی هستید؟ پس از لمس دکمه زیر محصول خود را انتخاب کنید تا تعرفه قیمتی آن محصول را مشاهده کنید.
شما می توانید بخش نمونه کار ها بروید و از نمونه هایی که ما برای مشتریان خود طراحی و چاپ کرده ایم دیدن فرمایید تا از تخصص طراحی گرافیک طراحان ما آگاه شوید و همچنین ایده هایی در مورد آنچه برای پروژه شما امکان پذیر است ، بدست آوردید. چاپ طرح اندیش با بهره گیری از طراحان زبده، خلاق و توانمند، سفارش های طراحی شما را بر اساس جدیدترین سبک های طراحی و مطابق نیازهای تان، در مدت زمانی کوتاه انجام می دهد.
لیست قیمت چاپ بروشور
تیم طرح اندیش با بکار گیری همه عوامل و اجزا ، چاپ بروشور تبلیغاتی را در کمترین زمان ممکن تحویل مشتریان میدهد. همین الان با یکی از راه های ارتباطی ما ، تماس بگیرید و از شرایط چاپ بروشور جویا شوید. شما می توانید با مراجعه به صفحه چاپ بروشور از قیمت و خدمات ما مطلع شوید.
مجموعه طرح اندیش با ایجاد روش های مختلف سعی بر این داشته تا مشتری بتواند با خیال راحت و دست باز روش ارسال خود را از طریق های مختلف انتخاب نماید و محصول خود را با هزینه معقولی در درب منزل خود یا محل کار دریافت نماید.
مشتریانی عزیزی که در شهر های خارج از تهران مانند اصفهان ، تبریز ، مشهد و دیگر شهر های سراسر ایران سکونت دارند نگران نباشند! زیرا مجموعه طرح اندیش پس از اتمام سفارش شما ، محصولتان را با قیمتی منطقی و سریع و با بهترین باربری تحویل شما می دهد.
نگران دریافت محصولات چاپی خود هستید؟
خدمات مجموعه طرح اندیش فقط محدود به تهران نیست، در هر کجای ایران که هستید با خیال راحت سفارش خود را برای ما ثبت کنید تا در فرصتی کوتاه آن را درب منزل تحویل بگیرید.
چاپ بروشور انلاین
طرح اندیش با ارائه خدمات چاپ آنلاین بروشور، امکان سفارش و دریافت محصولات چاپی را برای تمامی مشتریان، حتی در دورترین نقاط کشور، فراهم کرده است. به لطف این سرویس، شما میتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، سفارش چاپ بروشور خود را ثبت کرده و محصول نهایی را درب منزل دریافت نمایید.
مزایای چاپ آنلاین بروشور
- صرفه جویی در زمان: با حذف مراحل مراجعه حضوری و انجام تمامی مراحل سفارش به صورت آنلاین، در زمان خود صرفهجویی خواهید کرد.
- راحتی و سهولت: شما میتوانید در هر زمان و مکان، با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر خود، سفارش خود را ثبت کنید.
- دسترسی آسان: با وجود اینترنت، شما به راحتی میتوانید به وبسایت طرح اندیش دسترسی پیدا کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.
نحوه سفارش چاپ آنلاین بروشور
- ارسال طرح: طرح مورد نظر خود را به صورت فایل دیجیتال (با فرمتهای پشتیبانی شده) از طریق شبکههای اجتماعی یا ایمیل برای ما ارسال کنید.
- مشاوره: کارشناسان ما طرح شما را بررسی کرده و در صورت نیاز، مشاورههای لازم را به شما ارائه میدهند.
- تایید سفارش: پس از تایید طرح و مشخص شدن جزئیات سفارش، شما میتوانید سفارش خود را نهایی کنید.
- پرداخت: شما میتوانید هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
- تحویل: محصول نهایی در کوتاهترین زمان ممکن و با استفاده از خدمات پیک به آدرس شما ارسال خواهد شد.
نکات مهم درباره ی بروشور ها و طراحی آن ها
1. درک مشتری
قبل از اینکه وقت خود را صرف برنامه ریزی یا نوشتن بروشور کنید ، مطمئن شوید که مشتری خود را درک کرده اید. چرا آنها می خواهند محصول شما را بخرند؟ مهمترین کاری که می تواند برای آنها انجام دهد چیست؟ مهمترین مشکلی که محصول یا خدمات شما می تواند برای آنها حل کند چیست؟ اگر پاسخ سوالاتی از این قبیل را نمی دانید ، بروید درباره ی آنها پرس و جو کنید و با فروشندگان و مشتریان خود صحبت کنید و از پاسخ های آنها برای تصمیم گیری در مورد مزایای موجود در بروشور خود استفاده کنید.
2. بروشور خود را برای AIDA برنامه ریزی کنید
AIDA در زبان انگلیسی ، مخفف عبارت توجه ، علاقه ، میل و عمل (Attention-Interest-Desire-Action) است. بعد از چاپ دیجیتال بروشور برای تأثیرگذاری، فروش شما باید مورد توجه قرار گیرد ، مشتری را به اندازه کافی برای مطالعه بیشتر علاقه مند کند ، تمایل خود را نسبت به محصول یا خدمات افزایش دهد و آنها را وادار به انجام اقدامات خاصی مانند خرید در حال حاضر ، تماس و از کد تخفیف استفاده کنید.
3. از تصور محل کسب و کار خود استفاده نکنید
مطمئناً شما به ساختمان و نحوه رشد شرکت افتخار می کنید. اما مشتریان شما واقعاً اهمیتی نمی دهند که چقدر به شرکت خود افتخار می کنید یا ساختمان شما چقدر بزرگ است. شما باید بروشور خود را طوری طراحی کنید که نشان دهد مشتری چه چیزی می خواهد بداند – و این یعنی که آیا محصولات شما نیازهای آنها را برآورده می کند یا نه. فضایی را که باید برای فروش محصولات خود استفاده کنید و مشتریان را متقاعد به خرید کنید ، هدر ندهید.
4. از تصاویری استفاده کنید که برای مشتری مهم هستند
مشتری شما می خواهد محصول مورد ارائه شما یا تصاویری از نتایجی که با شما بدست می آورد یا احساساتی که در صورت استفاده از محصول یا خدمات شما احساس می کند را ببیند. در چاپ دیجیتال بروشور مطمئن شوید که تصاویر واضح بوده و حرفه ای به نظر می رسند.
5. از سرفصل ها و گرافیکی که مخاطبان به آن اهمیت می دهند استفاده کنید
یک خواننده معمولی کمتر از 5 ثانیه زمان می برد تا به جلد بروشور فروش نگاه کند و تصمیم بگیرد که آن را بخواند یا خیر. اگر عنوان یا گرافیک روی جلد بروشور شما خسته کننده باشد ، تعداد کمی از گیرندگان برای باز کردن و خواندن وقت می گذارند.
6. بروشور خود را حرفه ای جلوه دهید
حتی اگر بروشور شما به خوبی نوشته شده باشد ، اگر ضعیف طراحی شده باشد ، پاسخ چندانی نخواهد داشت. طرح بندی گیج کننده صفحات ، تصاویر بسیار بزرگ یا خیلی کوچک ، فونت های مختلف و یا رنگ های متنوع بسیار زیاد بر روی یک صفحه می تواند یک بروشور – و کسب و کار شما – غیرحرفه ای جلوه دهد. اگر بروشورهای خود را طراحی می کنید ، می توانید با استفاده از الگوهای طراحی رایگان ، جلوه ای حرفه ای به بروشورهای خود بدهید.
7. از سرفصل های مزایا در داخل بروشور خود استفاده کنید
هنگامی که گیرنده را مجبور می کنید بروشور فروش را باز کند ، کار بعدی آنها این است که سرفصل های داخل آن را رد کنند. از این عناوین داخلی برای جلب توجه آنها استفاده کنید و آنها را به خواندن مطالب داخل بروشور سوق دهید.
چرا طرح اندیش؟ با سفارش محصولات چاپی خود از مجموعه چاپ طرح اندیش، چه مزایایی را کسب می کنید؟
8. به آنها بگویید که بعد از خواندن بروشور می خواهید چه کار کنند
پس از اینکه خواننده را به آنچه می فروشید علاقه مند کردید ، باید قدم بعدی را بردارید: به آنها بگویید که برای دستیابی به آن باید چه کار کنند. فقط تصور نکنید که آنها به دنبال شماره تلفن شما هستند و با وب سایت شما تماس گرفته یا بازدید می کنند. اگر به آنها نگویید چه اقدامی باید انجام دهند ، ممکن است اشتباه کنند و به جای شما با بازرگان یا ارائه دهنده خدمات دیگر تماس بگیرند.
9. CTA را فراموش نکنید
CTA مختصر شده ی عبارت Call To Action به معنی دعوت به عمل است. اگر شما خواننده را وادار به انجام فعلی نکنید و دلیلی برای این کار به او ندهید ، تلاش شما برای جلب توجه ، ایجاد علاقه و تمایل به هدر می رود. مشتری به سراغ مورد بروشور بعدی می رود، بروشوری که توجه او را به خود جلب می کند و همه چیز را درباره ی شما را فراموش می کند. برخی از رایج ترین پیشنهادات برای جلب رضایت مشتریان در حال حاضر تخفیف های ویژه ای هستند که فقط قبل از تاریخ خاصی معتبر هستند ، هدیه ای رایگان برای خرید قبل از تاریخ مشخص و تخفیف هایی برای خرید تا تاریخ خاص و … .
10. پاسخگویی را آسان کنید
مطمئن شوید که نام کسب و کار ، شماره تلفن و آدرس وب سایت شما در بروشور به راحتی یافت می شود. شما می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف مانند صفحات FaceBook ، LinkedIn ، Pinterest Twitter، Instagram و… خود را نیز اضافه کنید. در چاپ دیجیتال بروشور درج یک کد QR که افراد را به صفحه محصول شما یا به صفحه ای برای ثبت نام در خبرنامه شما می برد ، گزینه دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
نتیجه
بروشورها از یکی از کارآمدترین ابزارهای تبلیغاتی موجود هستند. چه در حال آماده سازی یک نمایش تجاری ، نمایش خدمات خود ، آموزش مردم در مورد یک موضوع یا مسئله هستید ، چاپ دیجیتال بروشور راهی مطمئن برای انتقال موثر پیام شما است. چاپ بروشورهای دیجیتال ، راهی مقرون به صرفه برای تولید تعداد کمتر بروشور با قیمت ارزان است ، اما در عین حال کیفیت بالایی را که در اینجا طرح اندیش ارائه می دهیم حفظ می کند.
تعداد کلمات | منبع |
1719 کلمه | Zen Business |
حداکثر چه ابعادی بروشور دیجیتال چاپ میشه؟
حداقل تعداد چاپ ؟!
۱۰۰۰
۱۰۰۰ عدد