طرح اندیش
  • خانه
  • تعرفه خدمات چاپ
  • خدمات طراحی
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • چرا طرح اندیش
  • قوانین و مقررات
  • جستجو
  • منو منو

چاپ تراکت

مقالات تراکت
چاپ تراکت
زمان تقریبی مطالعه: 11 دقیقه

در چاپ تراکت (Flyer Printing) معمولاً از یک برگ چاپی منفصل و باز استفاده می‌شود که برای جلب توجه به یک رویداد ، خدمات ، محصول یا ایده مورد استفاده قرار می گیرد. یک بروشور معمولاً حاوی یک پیام بسیار ساده است که می تواند به سرعت منتقل شود. چاپ تراکت معمولاً در یک طرف کاغذ است ، اگر چه قانونی وجود ندارد که می گوید تراکت را نمی توان در هر دو طرف چاپ کرد.

آنچه در این مطلب خواهید خواند نمایش محتوا
1 نظرات شما برای ما ارزشمند می باشد!
2 عمر تراکت
3 سایزهای استاندارد تراکت
4 عناصر اصلی در تراکت ها
4.1 عنوان
4.2 محتوا
4.3 طرح
4.4 نقطه فروش
4.5 هدف
5 نکاتی که قبل از طراحی یک تراکت باید به آنها بیاندیشیم
6 هدف کلی شما برای کمپین بازاریابی چیست؟
7 مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
8 پیام اصلی چیست؟
9 خوانندگان با مطالعه آگهی تبلیغاتی چه اقدامی می‌خواهند انجام دهند؟
10 چگونه و از کجا آگهی توزیع می شود؟
10.1 نگران دریافت محصولات چاپی خود هستید؟
11 چگونه یک تراکت را طراحی کنیم؟
11.1 1.پیشنهادهای طراحی را بر خلاف معیارهای خود ارزیابی کنید
11.2 2. یک تیتر پررنگ و جلب توجه ایجاد کنید
11.3 3. سلسله مراتب بصری را حتما رعایت گنید
11.4 4. فضای سفید را ترکیب کنید
11.5 5. قلم ها و رنگ ها را عاقلانه انتخاب کنید
11.5.1 بیشترین سطح کیفی چاپ
11.5.2 روانشناسی رنگ ها
11.6 6. از متن های سنگین دوری کنید
12 چاپ تراکت و توزیع آن
12.1 1-یک چاپخانه و چاپگر مناسب پیدا کنید
12.1.1 چاپ دیجیتال
12.1.2 چاپ افست
12.2 2. کیفیت و بافت کاغذ مناسبی را انتخاب کنید
12.3 3. در مورد تعداد نسخه تصمیم بگیرید
12.4 4- چاپ آزمایشی را در نظر بگیرید
12.4.1 چاپ سفارش در 6 ساعت!
12.5 5. توزیع فیزیکی
12.6 6. توزیع تراکت دیجیتال
13 تفاوت بین تراکت و بروشور چیست؟
13.1 تعداد صفحات
13.2 نوع مخاطب
13.3 هزینه چاپ تراکت و بروشور

بسته به نحوه استفاده از آنها ، از تراکت ها گاهی اوقات به عنوان جزوه ، درج یا بخشنامه یاد می شود. آنها معمولاً با دست توزیع می شوند هرجایی که مشتری یا افراد ممکن است دور هم جمع شوند یا از آنجا عبور کنند ، مانند نمایشگاه های تجاری یا مکان های معروف دیگر. همچنین ، آگهی ها را می توان به صورت یک قطعه خود پست یا همان “ارسال کننده” جمع و یا بسته بندی کرد. تراکت ها را می توان با هر رنگ جوهر چاپ کرد ، اگرچه چاپ تمام رنگی بیشترین محبوبیت را دارد زیرا هدف از اعلامیه توجه و مطالعه است.

ارسال دیدگاه

نظرات شما برای ما ارزشمند می باشد!

شما عزیزان می توانید با لمس دکمه زیر و ارسال دیدگاه یا سوالات خود در انتهای همین مقاله مستقیما با کارشناسان مجموعه چاپ طرح اندیش یا سایر کاربران ما گفتمان آنلاین داشته باشید.

از ما بپرسید!

عمر تراکت

یک تراکت معمولاً عمر نسبتاً کوتاهی دارد ، مثلاً برای اعلام یک رویداد یک بار مانند افتتاحیه بزرگ یا تبلیغ ویژه استفاده می شود. بنابراین ، کاغذ مورد استفاده برای بروشور لزوماً نباید کاغذ با وزن سنگین باشد. با این وجود ، می توان بروشور را روی کاغذ ضخیم تری چاپ کرد تا در صورت داشتن اطلاعاتی که بارها و بارها به آنها مراجعه می شود ، مثلاً وقتی به عنوان برگ مشخصات محصول یا دستورالعمل استفاده می شود ، از دوام بیشتری برخوردار شود.

قیمت چاپ تراکت
مشاهده تعرفه و قیمت چاپ تراکت

سایزهای استاندارد تراکت

تراکتA4 = 21 x 29.7 cmتراکتB4 = 24 x 34 cm
تراکت A5 = 14.5 x 20 cmتراکت B5 = 17 x 24 cm
چاپ تراکت
تراکت چیست؟

عناصر اصلی  در تراکت ها

چندین عناصر کلیدی وجود دارد که یک آگهی تجاری که در چاپ تراکت ، صرف نظر از محتوا یا نوع شغلی که آنها تبلیغ خواهند کرد، بایستی رعایت شود.

  • عنوان
  • محتوا
  • طرح
  • هدف

عنوان

  • دوست دارید مشتریان بعد از خواندن سرتیتر شما یاد چه چیزی بیفتند؟

عنوان ، اولین سر خط  شما است. به آنچه بیشتر از همه می خواهید تا مشتریان شما از روی آگهی تبلیغاتی شما درک کنند ، فکر کنید.

چرا طرح اندیش؟ با سفارش محصولات چاپی خود از مجموعه چاپ طرح اندیش، چه مزایایی را کسب می کنید؟

چرا طرح اندیش

محتوا

مطالب در مورد تبلیغات بسیار مهم است. بهتر است از جملات طولانی یا متن های بزرگ استفاده نکنید. برای اطمینان از جذاب بودن و جالب بودن تراکت خود ، مفاهیم و ایده های خود را به جملات کوتاه و بنیادی کاهش دهید. شما نباید متنی بنویسید که مردم احساس کنند دارند کتاب می خوانند.

طرح

چاپ تراکت
طراحی تراکت
  • آیا المان هایی که در طراحی و چاپ تراکت استفاده می‌کنید باعث ایجاد علاقه می‌شود یا بیش از حد باعث سر در گم شدن مشتریان می شود؟

طراحی کلی یک تراکت تبلیغاتی از آن جهت مهم است که مکمل نقش ها و پیام هاست و توجه مشتریان بنیادی را به خود جلب می کند. به انواع عکس ها ، گرافیک ها ، آیکون ها ، آرم ها و رنگ هایی که می خواهید استفاده کنید فکر کنید. به دنبال یک تعادل زیبا بین ساده و گیرایی بالا باشید.

نقطه فروش

  • وقتی نوبت فروش شما می رسد. چه چیزی توجه مشتریان شما را جلب کرده و علاقه آنها را به وجود می‌آورد ؟
  • چه چیزی را می توانید در چاپ تراکت بگنجانید که منجر به آن شود که مشتری، طوری که که شما می خواهید درگیر کسب و کار شما شود؟
  • فراخوان برای اقدام (CTA) ، به خواننده شما جهت مشخصی می دهد ، مانند اینکه به او دستور می دهد نام تجاری شما را در فضای مجازی دنبال کند.

هدف

  •  تراکت شما چه فایده ای دارد؟
  • با تولید و پخش آگهی ها ، می خواهید چه اتفاقی بیفتد؟

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید برای تبلیغ یک رویداد موسیقی که شرکت شما از آن حمایت مالی می کند ، آگهی تبلیغاتی ایجاد کنید. قطعا نیاز است که آگهی هایی تهیه کنید که دارای آدرس ، زمان و لیست تعیین کننده جشنواره باشند.

چاپ تراکت
هدف از چاپ تراکت

به علت شیوع کرونا ویروس تمامی سفارشات غیر حضوری فرم‌های عمومی، شامل 7% تخفیف می‌شود.

ارتباط با طرح اندیش

نکاتی که قبل از طراحی یک تراکت باید به آنها بیاندیشیم

فکر کردن در مورد آنچه که توجه مشتریان شما را به خود جلب می کند ، اولین مرحله برای شروع طراحی یک تراکت است. بسیاری از شرکت در این مرحله اشتباه می‌کنند و تراکت های تبلیغاتی آنها به سطل آشغال انداخته میشوند. برای اطمینان از اینکه آگهی های تبلیغاتی شما واقعاً تأثیرگذار هستند ، از راهنمای جامع ما در زمینه طراحی آگهی های تبلیغاتی پیروی کنید. ما شما را از استراتژی و مفهوم درست تا چاپ و توزیع خواهیم برد.

سفارش چاپ تراکت
سفارش چاپ تراکت

هنگام چاپ تراکت ، همه این موارد را در نظر داشته باشید تا با یک طرح آگهی خیره کننده و چشم نواز از تبلیغات خارج شوید که بر مخاطبان شما تأثیر می گذارد. مواردی که باید در نظر داشته باشید شامل موارد زیر می‌شود.

  1. هدف کلی شما برای کمپین بازاریابی چیست؟
  2. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
  3. پیام اصلی چیست؟
  4. فراخوانی برای اقدام یا CTA
  5. چگونه و از کجا آگهی توزیع می شود؟

هدف کلی شما برای کمپین بازاریابی چیست؟

قبل از اینکه حتی به آگهی تبلیغاتی برسید ، سوال بزرگتر این است

  • اکنون در کسب و کار خود به چه چیزی می خواهید برسید؟
  • به دنبال چه نتایجی از فعالیت های بازاریابی خود هستید؟
  • آیا سعی در آگاهی از برند جدیدی دارید؟
  • رونمایی از محصول جدیدی را تبلیغ می کنید؟
  • قصد افزایش تعامل را دارید؟

شما باید هدف کلی خود را قبل از تعیین اینکه آیا تراکت ابزار مناسبی برای پشتیبانی از آن هدف است یا خیر ، بررسی کنید.

به دنبال آگاهی از تعرفه سفارشات چاپی هستید؟ پس از لمس دکمه زیر محصول خود را انتخاب کنید تا تعرفه قیمتی آن محصول را مشاهده کنید.

استعلام تعرفه چاپ

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

همانند هر کاری که در بازاریابی انجام می دهید ، در وهله اول باید بدانید که با چه کسی صحبت می کنید. این شامل اطلاعات دموگرافیک – سن ، جنس ، موقعیت مکانی و غیره – و همچنین روانشناسی – افکار ، نگرش ها و رفتارها است.

  • آیا افرادی را هدف قرار داده اید که هرگز نام شما را نشنیده اند یا سعی در جلب مجدد مشتریان قبلی خود دارید؟
  • آیا سعی در جذب مشتری به دور از یک رقیب دارید؟
  • چه افرادی هستند که فوراً از آنچه شما ارائه می دهید بهره مند می شود؟

پیام اصلی چیست؟

اکنون که مخاطبان  مورد هدف خود را دارید

  • پیام اصلی که می خواهید از دیدن آگهی برداشت کنند چیست؟
  • می خواهید چه فکر کنند ، چه احساس کنند یا چه کاری را انجام دهند؟
  • آنها چه چیزی را باید در مورد برند یا محصول شما به خاطر بسپارند؟
  • یکی از مزایا یا خصوصیاتی که می خواهید آنها را با شما همراه کند چیست؟

در انتها ممکن است اطلاعات بیشتری روی بروشور چاپ شده داشته باشید اما باید در مورد آن یک پیام مهم کاملاً دقیق باشید.

خوانندگان با مطالعه آگهی تبلیغاتی چه اقدامی می‌خواهند انجام دهند؟

شما همچنین باید در مورد کاری که خواننده می خواهد پس از مطالعه بروشور انجام دهد ، بسیار دقت کنید. به عنوان مثال

  • آیا آنها نیاز به ثبت نام آنلاین دارند یا در تاریخ مشخصی به فروشگاه می آیند؟

حتی اگر هدف شما آگاهی از برند باشد ، باز هم می خواهید در مورد اقدام خاصی که خواننده می تواند بعد از مطالعه تراکت انجام دهد ، صریح باشید.

چگونه و از کجا آگهی توزیع می شود؟

پس از چاپ تراکت، آگهی ها را می توان به صورت حضوری در خیابان توزیع کرد ، روی تابلوهای اعلانات سنجاق کرد یا از طریق پست ارسال کرد. تراکت ها همچنین می توانند به صورت الکترونیکی توزیع شوند. به نحوه توزیع خود فکر کنید و این را برای طراحی آگهی خود در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، ممکن است لازم باشد یک آگهی تبلیغاتی کوچک که در جایی روی دیوار نصب شده است ، بزرگتر و جسورتر باشد تا توجه مردم را به خود جلب کند ، در حالی که یک آگهی تبلیغاتی که شخصاً به شخصی تحویل داده می شود ، می تواند اطلاعات بیشتری در اندازه فونت کوچکتر داشته باشد.

حال با خواندن مطالب بالا بیشتر به هدف خود در طراحی تراکت ایده آل نزدیک شدید. اکنون در ادامه مطالبی را می خوانید که به طراحی بهتر تراکت شما کمک بزرگی می کند.

چاپ تراکت طرح اندیش
چاپ تراکت و توزیع آن

نگران دریافت محصولات چاپی خود هستید؟

خدمات مجموعه طرح اندیش فقط محدود به تهران نیست، در هر کجای ایران که هستید با خیال راحت سفارش خود را برای ما ثبت کنید تا در فرصتی کوتاه آن را درب منزل تحویل بگیرید.

ثبت سفارش در واتس اپ

چگونه یک تراکت را طراحی کنیم؟

1.پیشنهادهای طراحی را بر خلاف معیارهای خود ارزیابی کنید

با شروع طراحی ، اطمینان حاصل کنید که طرح تراکت شما مخنصر بوده و اینکه در طراحی دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید.

  • آیا برند تجاری مشخص است؟
  • آیا حاوی تمامی اطلاعات مورد نیاز است؟
  • آیا سلسله مراتب پیام ها صحیح است؟

پایبندی به این معیارهای به شما کمک می کند تا بدون استفاده از برخی از خلاقیت های هنری، کاری که شما می خواهید انجام دهید ، کامل شود.

2. یک تیتر پررنگ و جلب توجه ایجاد کنید

قبل از چاپ تراکت شما باید انتخاب کنید که نام کسب و کار شما عنوان باشد یا نام رویداد شما . هر موردی را که تصمیم گرفتید، بایستی اطمینان حاصل کنید که دارای حروف بزرگ و پررنگ باشد و می تواند بلافاصله توجه مخاطب شما را به خود جلب کند.

عنوان ، بزرگترین فونت شما در صفحه تراکت است ، و بلافاصله به بینندگان اجازه می دهد تا بدانند مضمون این تبلیغات چیست.

شما می توانید از یک فونت بزرگ ، رنگ های روشن یا چیز دیگری استفاده کنید تا مطمئن شوید عنوان شما اولین چیزی است که مردم می بینند.

3. سلسله مراتب بصری را حتما رعایت گنید

سلسله مراتب بصری یک اصل طراحی است که به شما کمک می کند تا عناصر طراحی خود را به ترتیب اهمیت آنها قرار دهید ، و این موضوع را آشکار می کند که چشم بیننده ابتدا ، دوم ، سوم و غیره را باید چه چیزی را نگاه کند.

شما قبل از اینکه چشمتان به پیام تراکت جذب شود قطعا ابتدا به عنوان تراکت نگاه می کند ، سپس در آخر شماره تماس را می بینید.

4. فضای سفید را ترکیب کنید

ما نمی گوییم شما باید در هر تراکت ایجاد شده حاشیه سفید داشته باشید و بین عناصر طراحی فاصله داشته باشید.

فضای سفید که به آن فضای منفی نیز گفته می شود ، فقط فضای خالی در طراحی شما است و ایده خوبی است که فضای سفید را در اطراف طرح خود بگنجانید تا حاشیه امنی برای طرح شما وجود داشته باشد و همچنین فضای مناسب بین قطعات مختلف عناصر بصری را در طراحی تراکت خود اختصاص دهید.

مطمئن شوید که در طراحی تراکت خود ، عناصر طراحی را روی هم جمع نمی کنید و فضای سفید کافی در اطراف هر المان طراحی خود ایجاد کنید.

5. قلم ها و رنگ ها را عاقلانه انتخاب کنید

اگر یک آگهی آگاهی از نام تجاری ایجاد می کنید ، از این نظر کمی خوش شانس هستید ، زیرا می خواهید تمام گزینه های قلم و رنگ خود را با نام تجاری خود مطابقت دهید.

با این حال ، اگر قصد دارید آگهی تبلیغاتی برای یک رویداد ، تبلیغات فصلی یا موارد مشابه را انجام دهید ، ممکن است بخواهید با همگام سازی فونت و ترکیب رنگ ها کمی خلاقیت بیشتری داشته باشید.

اگرچه یک قانون طلایی برای یادآوری وجود دارد: بیش از 2-3 قلم یا رنگ مختلف در طراحی بروشور خود استفاده نکنید.

مورد بعدی که می خواهید به آن فکر کنید ، انتخاب رنگ شماست. استفاده از رنگهای متنوع بسیار آسان است ، بنابراین باید با دقت انتخاب کنید.

بیشترین سطح کیفی چاپ

تمامی خدمات چاپ طرح اندیش توسط جدیدترین دستگاه های صنعت چاپ و با کیفیت بالا انجام می شود.

ارتباط با طرح اندیش

روانشناسی رنگ ها

روانشناسی رنگ عامل مهمی است که باید به خاطر بسپارید ، زیرا می خواهید بروشور شما احساسات خاصی را در مخاطبان خود ایجاد کند. دانستن معنی رنگ های مختلف می تواند به شما در ایجاد تاثیری که به دنبال آن هستید کمک کند.

6. از متن های سنگین دوری کنید

یک تراکت مکانی برای نوشته های سنگین نیست. شما می خواهید تا آنجا که لازم است با حداقل کلمات ممکن اطلاعات را ارائه دهید.

قلم ، در اندازه و وزن های مختلفی است و به ایجاد تمایز بین هر یک از اطلاعات کمک می کند. یک نقل قول کوتاه با قلم بزرگ و یک پاراگراف با قلم کوچک نوشته شود تا بعد از چاپ تراکت به جلب نظر مخاطبان کمک کند.

تعداد دیگری از اطلاعات ، مانند زمان ، تاریخ و مکان ، به طور برجسته نمایش داده می شوند، طوری که یافتن آنها برای بینندگان آسان باشد.

  • در عکس های زیر چند نمونه از تراکت هایی  که موارد بالا در آن رعایت شده را میبینید.
  • چاپ تراکت
    چاپ تراکت
  • چاپ تراکت
    چاپ تراکت
  • چاپ تراکت
    چاپ تراکت
  • چاپ تراکت
    چاپ تراکت

چاپ تراکت و توزیع آن

حال بعد از طراحی تراکت خود به مرحله چاپ تراکت و توزیع آن می‌رسید. این زمانی است که تراکت شما واقعاً زنده می شود.

1-یک چاپخانه و چاپگر مناسب پیدا کنید

هنگام انتخاب محل چاپ تراکت ، باید  قیمت ، کیفیت ، نوع چاپ و زمان را در نظر بگیرید.

چاپ دیجیتال

چاپگرهای دیجیتال معمولاً سرعت بیشتری را در طول زمان ارائه می دهند و برای اجرای کوچکتر با سفارش های تمام رنگ عالی هستند. اگر به دنبال مقادیر بیشتری هستید ، ممکن است کمی گران تر شود.

چاپ افست

چاپ افست معمولاً حداقل به چند صد قطعه سفارش تعلق می‌گیرید، اما از نظر تعداد و رنگ انعطاف پذیری بالایی دارد (اگر یک چاپ تمام رنگی انجام نمی دهید می توانید قیمت خود را کاهش دهید). ام چاپ افست معمولاً به زمان تنظیم بیشتری نیاز دارد. اگر سفارشی با تیراژ بالا (بیشتر از هزار قطعه) دارید ، به طور قطع بهترین گزینه برای شما چاپ افست می‌باشد.

2. کیفیت و بافت کاغذ مناسبی را انتخاب کنید

  • چه ضخامتی از کاغذ را می خواهید؟
  • آیا چیزی به ضخامت کارت بانکی می خواهید یا به کاغذی مانند یک جزوه شل و ول راضی هستید؟
  • مات یا براق؟
  • آیا لازم است تا شود؟

چند نمونه از چاپخانه بگیرید تا ببینید چه گزینه هایی مناسب شما هستند. باز هم ، بسته به بودجه شما ممکن است لازم باشد در اینجا نیاز شما تغییر کند.

3. در مورد تعداد نسخه تصمیم بگیرید

بدیهی است که با افزایش تعداد کل قیمت چاپ تراکت نیز کاهش می یابد – اما شما نمی خواهید پول بیشتری را برای چاپ نسخه های مورد نیاز خود هدر دهید و همه آنها را در سطل آشغال بریزید. اگر یک رویداد حساس به زمان یا یک پیشنهاد فصلی را دارید که در حال تبلیغ آن هستید ، دیگر نمی توانید از آنها استفاده مجدد کنید ، بنابراین بسته به نیاز خود تصمیم بگیرید.

4- چاپ آزمایشی را در نظر بگیرید

در حالت ایده آل ، قبل از چاپ سفارش کامل ، شاهد چاپ آزمایشی خواهید بود. محتوا روی کاغذ متفاوت از حالت آنلاین است ، بنابراین از این طریق می توانید محصول نهایی را بررسی کنید ، کیفیت تصاویر و رنگ ها را ببینید ، مطمئن شوید که کپی در اندازه واقعی آن خوانا باشد و یک بار دیگر آن را بررسی و یا تصحیح کنید!

چاپ سفارش در 6 ساعت!

طرح اندش امکانی را برای مشتریان خود فراهم ساخته تا برخی از محصولات چاپی مانند تراکت ، لیبل ، ویزیت و … را در همان روز کاری و در مدت زمان 6 ساعت تحویل شما عزیزان دهد.

تحویل 6 ساعته

5. توزیع فیزیکی

روند چاپ تراکت در مرحله چاپ به پایان نمی رسد – این در واقع تنها آغاز کار است! اکنون این امر با شماست که مطمئن شوید تمام تلاش های شما به ثمر می نشیند یا خیر.

  • چگونه می خواهید این تراکت های خود را به دست افراد مناسب برسانید؟
  • چگونه شانس دیده شدن ، خواندن و بازدهی آگهی ها را به حداکثر می رساند؟

مطمئن شوید که به مکان های مناسب می روید و به افراد مناسب تراکت خود را تحویل می‌دهید.

6. توزیع  تراکت دیجیتال

سرانجام ، فراموش نکنید که با استفاده از تراکت دیجیتال نیز می توانید محتوای تبلیغات خود را به مسافت های بسیار دور منتقل کنید. در نظر داشته باشید که آنها را به صورت PDF در ایمیل خود قرار دهید و در شبکه های اجتماعی ارسال کنید تا بدون هزینه اضافی به افراد بیشتری تبلیغات خود را برسانید.

چاپ تراکت
چاپ تراکت

تفاوت بین تراکت و بروشور چیست؟

تعداد صفحات

یک بروشور به طور خلاصه ویژگی ها ، خدمات و محصولات مختلفی را که یک تجارت به فروش می رساند ، ترسیم می کند. بروشورها را به صورت یک ورق سه تایی توزیع کنید که شامل تصاویر ، گرافیک و کپی چاپ شده در هر دو طرف است.

از طرف دیگر ، یک تراکت معمولاً از یک ورق تخت تشکیل شده است. شما می توانید تراکت ها را را کاملاً آزاد توزیع کنید ، در حالی که بروشورها بیشتر اختصاصی هستند.

چاپ تراکت
تفاوت بین تراکت و بروشور چیست؟

نوع مخاطب

اگر می خواهید رسانه ای در دسترس داشته باشید تا به مشتریان علاقه مند خود ارائه دهید ، تراکت تهیه کنید. از تراکت ها برای جلب توجه مشتریان احتمالی و هدایت آنها به سمت رویدادها یا نمایش ها استفاده کنید.

هزینه چاپ تراکت و بروشور

آگهی های تبلیغاتی یا تراکت ها برای جذب مشتری جدید بسیار مناسب هستند زیرا بسیار ارزان ، چاپ آسان تر و فقط در یک طرف چاپ می شوند. از طرف دیگر ، بروشور تخصصی تر طراحی شده و برای ارائه اطلاعات بیشتر به خواننده است. هزینه و جزئیات بیشتری که برای چاپ بروشور وجود دارد ، باعث می‌شود تا این نوع از تبلیغات برای افرادی که از قبل با برند شما آشنایی دارند گزینه مناسب تری باشد.

تعداد کلمات مقاله چاپ تراکتمنبع
2800 کلمه99designs.com
تهیه شده در تحریریه چاپ طرح اندیش
3.6/5 - (14 امتیاز)
دسامبر 28, 2020/8 دیدگاه ها/توسط طرح اندیش
برچسب ها: چاپ, چاپخانه, طرح اندیش, یونیک پرینت
اشتراک این مطلب
  • اشتراک گذاری در Twitter
  • اشتراک در واتساپ
  • اشتراک گذاری در Pinterest
  • اشتراک گذاری در LinkedIn
  • اشتراک گذاری با ایمیل
https://uniqueprint.ir/wp-content/uploads/2020/12/flyer-printing-service-13.jpg 1080 1960 طرح اندیش https://uniqueprint.ir/wp-content/uploads/2020/09/340-156-300x138.png طرح اندیش2020-12-28 13:59:322021-06-14 03:57:16چاپ تراکت
شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
چاپ جعبه ماسک چاپ جعبه ماسک
چاپ جعبه غذای رستورانی چاپ جعبه غذای رستورانی
انواع کارت ویزیت انواع کارت ویزیت
چاپ لیبل لباس چاپ لیبل لباس
چاپ محصولات فست فود چاپ محصولات فست فود
چاپ لیوان کاغذی چاپ لیوان کاغذی
چاپ ساک دستی چاپ ساک دستی
چاپ سربرگ کتان چاپ سربرگ کتان
8 پاسخ
  1. Saman
    Saman گفته:
    فوریه 18, 2021 در 4:27 ق.ظ

    توضیحات کامل بود ، اگر امکانش هست در مورد چاپ تراکت ریسو هم مقاله ای درج کنید

    پاسخ
  2. Parisa
    Parisa گفته:
    می 12, 2021 در 4:17 ق.ظ

    چه جنس تراکتی مقرون به صرفه تره؟

    پاسخ
    • چاپ طرح اندیش
      چاپ طرح اندیش گفته:
      ژوئن 15, 2021 در 3:03 ق.ظ

      تراکت تحریر ۸۰ گرم و یا تراکت تحریر پارس.

      پاسخ
  3. علیرضا
    علیرضا گفته:
    ژوئن 14, 2021 در 3:27 ق.ظ

    تراکت آ۳ هم داریم؟

    پاسخ
    • چاپ طرح اندیش
      چاپ طرح اندیش گفته:
      ژوئن 15, 2021 در 2:59 ق.ظ

      بله ، در واقع ابعاد A3 پوستر به حساب می‌آید.

      پاسخ
  4. farhad
    farhad گفته:
    دسامبر 19, 2021 در 11:51 ق.ظ

    آیا تراکت هنوز هم تاثیری در جذب مشتری دارد ؟

    پاسخ
  5. Javad
    Javad گفته:
    می 8, 2022 در 11:13 ق.ظ

    هنوز کسی تراکت پخش میکنه؟

    پاسخ
    • چاپ طرح اندیش
      چاپ طرح اندیش گفته:
      می 19, 2022 در 5:22 ب.ظ

      بله ، خیلی از شغل ها نیاز به تبلیغ فیزیکی دارند و ملزومات چاپی از جمله تراکت تاثیر مفیدی در مشاغل مرتبط دارد

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به دنبال چه هستید؟

تماس با طرح اندیش

شماره همراه: 09120144098

تلفن سفارشات: 02136870543

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، ابتدای ظهیرالاسلام، بن بست خاورمیانه، پلاک ۴، طبقه اول

آنچه در این مطلب خواهید خواند
1 نظرات شما برای ما ارزشمند می باشد!
2 عمر تراکت
3 سایزهای استاندارد تراکت
4 عناصر اصلی در تراکت ها
4.1 عنوان
4.2 محتوا
4.3 طرح
4.4 نقطه فروش
4.5 هدف
5 نکاتی که قبل از طراحی یک تراکت باید به آنها بیاندیشیم
6 هدف کلی شما برای کمپین بازاریابی چیست؟
7 مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
8 پیام اصلی چیست؟
9 خوانندگان با مطالعه آگهی تبلیغاتی چه اقدامی می‌خواهند انجام دهند؟
10 چگونه و از کجا آگهی توزیع می شود؟
10.1 نگران دریافت محصولات چاپی خود هستید؟
11 چگونه یک تراکت را طراحی کنیم؟
11.1 1.پیشنهادهای طراحی را بر خلاف معیارهای خود ارزیابی کنید
11.2 2. یک تیتر پررنگ و جلب توجه ایجاد کنید
11.3 3. سلسله مراتب بصری را حتما رعایت گنید
11.4 4. فضای سفید را ترکیب کنید
11.5 5. قلم ها و رنگ ها را عاقلانه انتخاب کنید
11.5.1 بیشترین سطح کیفی چاپ
11.5.2 روانشناسی رنگ ها
11.6 6. از متن های سنگین دوری کنید
12 چاپ تراکت و توزیع آن
12.1 1-یک چاپخانه و چاپگر مناسب پیدا کنید
12.1.1 چاپ دیجیتال
12.1.2 چاپ افست
12.2 2. کیفیت و بافت کاغذ مناسبی را انتخاب کنید
12.3 3. در مورد تعداد نسخه تصمیم بگیرید
12.4 4- چاپ آزمایشی را در نظر بگیرید
12.4.1 چاپ سفارش در 6 ساعت!
12.5 5. توزیع فیزیکی
12.6 6. توزیع تراکت دیجیتال
13 تفاوت بین تراکت و بروشور چیست؟
13.1 تعداد صفحات
13.2 نوع مخاطب
13.3 هزینه چاپ تراکت و بروشور

آخرین مطالب طرح اندیش

  • چاپ جعبه لمینتیچاپ جعبه لمینتینوامبر 2, 2022 - 8:13 ق.ظ
  • چاپ جعبه کارتنیچاپ جعبه کارتنیاکتبر 31, 2022 - 5:15 ق.ظ
  • چاپ جعبه کادوییچاپ جعبه کادوییاکتبر 10, 2022 - 4:01 ب.ظ
  • چاپ جعبه پیتزاچاپ جعبه پیتزااکتبر 4, 2022 - 2:20 ب.ظ
  • چاپ جعبه کرافتچاپ جعبه کرافتسپتامبر 10, 2022 - 11:57 ق.ظ
  • چاپ جعبه شیرینیچاپ جعبه شیرینیسپتامبر 5, 2022 - 7:35 ق.ظ
  • چاپ جعبه ادکلنچاپ جعبه ادکلنسپتامبر 5, 2022 - 6:59 ق.ظ
  • چاپ لوگو روی جعبهچاپ لوگو روی جعبهآگوست 31, 2022 - 2:54 ب.ظ
  • چاپ جعبه ماسکچاپ جعبه ماسکآگوست 26, 2022 - 4:14 ب.ظ
  • چاپ طلاکوب روی جعبهچاپ طلاکوب روی جعبهآگوست 22, 2022 - 9:10 ق.ظ
چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش
چاپ طرح اندیش

جهت مشاوره رایگان از کارشناس و یا ثبت سفارش آنلاین دکمه مقابل را لمس کنید.

دریافت مشاوره رایگان

تماس با طرح‌اندیش

شماره همراه: 09120144098

تلفن سفارشات: 02136870543  

اینستاگرام: tarh.andish

ایمیل: tarhandishprint@gmail.com

دسترسی سریع

تماس با طرح‌اندیش

قوانین و مقررات

انتقادات و پیشنهادات

سوالات متداول

مقالات صنعت چاپ

ساعت کاری مجموعه

شنبه تا چهارشنبه:

شروع کار: 9:00 – پایان کار: 18:00

پنجشنبه:

شروع کار: 9:00 – پایان کار: 14:00

* تماس با همراه فقط در ساعات کاری

اینماد طرح اندیش

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر و یا ارتباط با مجموعه طرح اندیش به اینستاگرام ما مراجعه کنید.

Instagram Whatsapp Telegram Google Rss

© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به طرح اندیش، ارائه دهنده خدمات چاپ و طراحی می باشد.

طراحی سایت، سئو و پشتیبانی توسط: دیجیتال مارکتینگ بالابان
چاپ فولدر چاپ فولدر چاپ کاتالوگ چاپ کاتالوگ
رفتن به بالا