بروشور چیست؟

بروشور چیست؟

بروشور در حقیقت راهی موثر و مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی در مورد نام تجاری ، رویداد یا تبلیغات شما است. بر خلاف تراکت یا پوستر ، چین های بروشور یک عنصر تعاملی سه بعدی را ارائه می دهند. برای دسترسی به اطلاعات ، مشتریان با بروشور شما ارتباط برقرار می کنند، که این امر فرصت هایی را برای ارتباطات عمیق تر با مشتریان ارائه می دهد. با توجه به این تعامل ، بروشور تا شده شما به احتمال زیاد در ذهن مخاطبان شما باقی می ماند.
چاپ بروشور سه لت

چاپ بروشور سه لت

بارزترین مزیت چاپ بروشور سه لت (Triple Fold Brochure Printing Services)، توانایی آنها در درج اطلاعات بیشتر در یک سند کوچک و جمع و جور است. بروشورهای سه لت ، چهار برابر فضای بیشتری نسبت به یک آگهی استاندارد یک طرفه ارائه می دهند. بروشورهای سه لت از هر دو طرف کاغذ با اندازه A4 استفاده می کنند.
چاپ بروشور دو لت

چاپ بروشور دو لت

چاپ بروشور دو لت (Two Fold Brochure Printing Services) می تواند یکی از همه کاره ترین ابزارهایی باشد که در اختیار دارید. نه تنها می توانید از بروشورهای دو لت خود برای اطلاع مشتریان یا شرکای تجاری از طیف وسیعی از محصولات و خدمات خود استفاده کنید ، بلکه می توانید سابقه شرکت خود را نیز درج کنید.
چاپ استیکر

چاپ استیکر

,
یکی از نکات مهم در تبلیغات چاپ استیکر (Sticker printing) و یا چاپ برچسب می‌باشد که معمولاً برندها و شرکت‌های بزرگ برای خاص جلوه دادن برند خود این کار را انجام می‌دهند و با چاپ کردن استیکر به فکر تبلیغات خود هستند. در این صفحه می‌خواهیم به طور کامل درباره چاپ استیکر مطالبی را به شما بگوییم تا اگر قصد به چاپ کردن استیکر را دارید بتوانید با اطلاعات کامل این کار را انجام دهید.
چاپ بروشور کرج

چاپ بروشور کرج

اولین و مهمترین مزیت چاپ بروشور این است که آنها نوعی ارتباط یک به یک با مخاطبان شما هستند. در اصل ، بروشورها جیب دوست هستند و انتقال اطلاعات به مشتریان جدید یا موجود را آسان می کنند. به همین دلیل است که بروشورهایی را می بینید که در قسمت های پذیرایی ، غرفه ها ، نمایش داده می شود یا جایی که مشتریان می توانند یکی را برداشته و با خود ببرند.
چاپ بروشور تهران

چاپ بروشور تهران

بروشورها روشی کاربردی برای مشتریان شما هستند تا شما یا شرکت شما را به خاطر بسپارند ، پس از مراسم هایی مانند یک جلسه ، رویداد یا هر مناسبت دیگری می توان از بروشور استفاده کرد. یک بروشور اغلب حاوی اطلاعات عمیق تری در مورد خدماتی است که ارائه می دهید ، بنابراین اگر مشتری یا شریک علاقمند باشد ، می تواند اطلاعات بیشتری را بیاموزد و زمان خود را پیگیری کند.