چاپ بروشور (Brochure Printing) راهکار رایجی در بازاریابی است که برای تبلیغ خدمات یا ارائه محصولات استفاده می شود. این امر به شکل یک جزوه یا بروشور است که برای توزیع اطلاعات مربوط به چیزی استفاده می شود.
بروشورها به مشاغل این امکان را می دهند تا محصولات و خدمات جدید را به مشتریان موجود معرفی کنند یا با تبلیغات در محیط های جدید ، دسترسی آنها را افزایش دهند. می توان بروشور را شخصاً تحویل داد ، از طریق پست ارسال کرد یا در مشاغل خاصی که مایل به کمک به شما در رسیدن به مشتریانشان هستند ، آن ها را پخش کرد.
نظرات شما برای ما ارزشمند می باشد!
شما عزیزان می توانید با لمس دکمه زیر و ارسال دیدگاه یا سوالات خود در انتهای همین مقاله مستقیما با کارشناسان مجموعه چاپ طرح اندیش یا سایر کاربران ما گفتمان آنلاین داشته باشید.
مشتریان برای دستیابی به اطلاعات مجبورند با بروشور شما ارتباط برقرار کنند ، که فرصت هایی برای ارتباط عمیق تر با آنها فراهم می کند. با توجه به این تعامل ، در نتیجه چاپ بروشور ، برند شما را در ذهن مخاطبان ثبت میکند.
بروشور چیست ؟
یکی از راه های تبلیغاتی معروف که معمولاً شرکت ها و مجموعه های بزرگ و کوچک از آن استفاده می کنند و نتیجه بسیار خوبی هم دارد این است که به فکر چاپ بروشور باشید.
بروشور یک روش خاص برای تبلیغات و به اشتراک گذاشتن اطلاعات شرکت و مجموعه شما می باشد و شما می توانید با استفاده از بروشور ها برند خود را به خواننده و مخاطبین هدف خود تبلیغ کنید. پس میتوان نتیجه گرفت که چاپ بروشور یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی در جهان می باشد که شرکت ها برای معرفی خدمات خود و همچنین برای معرفی محصولات از آن استفاده می کنند.
مزیت استفاده از بروشور چیست ؟
- اولین مزیت ای که چاپ بروشور آن را دارا می باشد این است که توزیع آن و پخش کردن بروشور یک امر بسیار ساده است و به راحتی میتوانید آن را بین مشتریان خود توزیع کنید. به عنوان مثال امکان توضیح بروشور در فروشگاهها و نمایشگاههای شلوغ وجود دارد که باعث میشود مشتریان دسترسی سریعتر به برند و مجموعه شما داشته باشند.
- دومین مزیت استفاده از بروشور این است که کاملا مقرون به صرفه است و با کمترین هزینه می توانید برند و کسب و کار خود را تبلیغ کنید. پس اگر هزینه در تبلیغات برای شما یک امر مهم است و می خواهید تا حد زیادی هزینه های تبلیغات خود را کاهش دهید پیشنهاد کارشناسان طرح اندیش این است که به فکر چاپ کردن بروشور باشید.
- مزیت بعدی استفاده از بروشورها این است که اطلاعات جامع درباره محصولات و خدمات مجموعه شما می دهد زیرا بروشور دارای چند صفحه مجزا میباشد که میتوانید به صورت جامع برند خود را به راحتی تبلیغ کنید تا مشتریان بتوانند با مجموعه و شرکت شما ارتباط راحتتری برقرار کنند.
تکامل طراحی و چاپ بروشور
در طی قرن گذشته ، طراحی بروشور تغییر اساسی پیدا کرده است. فاکتورهای زیادی در این تکامل نقش داشته اند، اما سه تغییر عمده در فناوری سهم عمده ای داشت:
- عکاسی
- صنعت چاپ
- نرم افزارهای طراحی
در اوایل دهه 1980 رایانه ها برای طراحی گرافیکی مورد استفاده قرار نمی گرفتند ، در حقیقت دهه 1990 بیشترین استفاده از نرم افزارهای طراحی برای طراحی بود. با این وجود ، در اختیار داشتن تجهیزات چاپ و عکاسی برای طراحی قبل از دهه 1980 بسیار مهم بودند. خدمات چاپ بروشور و تجهیزات عکاسی در طی سالهای گذشته با پیشرفتهای چشمگیری روبرو شده اند و به همین ترتیب شکل ظاهری بروشورها نیز بهبود یافته است.
انواع بروشور
- آیا می دانید کدام نوع بروشور برای تجارت شما مناسب است؟
- آیا شما انواع مختلف بروشور های موجود را می شناسید؟
مطمئناً می دانید که چاپ بروشور بهترین راه برای جلب مخاطبان زیادی برای تبلیغ محصولات یا خدمات شماست. اکنون مسئله این است – با توجه به این که بروشورها انواع مختلفی دارند ، نحوه انتخاب یک بروشور مناسب چگونه است؟ برای یافتن پاسخ این سوال ، به مطالعه ادامه دهید و در مورد انواع مختلف بروشور ایده بگیرید. و بهترین را برای تجارت خود انتخاب کنید. در ادامه به بررسی انواع بروشورهای موجود در بازار میپردازیم.
- بروشورهای Gate Fold
- بروشورهای Bi-Fold
- بروشورهای Tri-Fold
- بروشورهای Z-Fold
به دنبال آگاهی از تعرفه سفارشات چاپی هستید؟ پس از لمس دکمه زیر محصول خود را انتخاب کنید تا تعرفه قیمتی آن محصول را مشاهده کنید.
بروشور پنجره ای Gate Fold
این نوع بروشور بیشتر در بازاریابی پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد و از کاغذ با کیفیت عالی ساخته شده ، به همین دلیل آن را بسیار بادوام می کند. ویژگی منحصر به فرد این بروشور تاشو بودن در داخل آن است که باعث می شود بسیار جمع و جور باشد و حمل آن به راحتی انجام شود. چاپ بروشور در یک ساختار 8 پنلی با فضای کافی برای چاپ متن در مورد محصولات یا خدمات شما ، همراه با تصاویر دارد. این نوع بروشور معمولا برای ارائه محصولات تک ، طراحی های سنگین گرافیکی ، منو ها و طرح های خلاقانه با تصاویر گسترده ، مانند طرح های معماری و تصاویر منظره ، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.
بروشورهای پنجره ای ، همچنین به عنوان Window Fold نیز شناخته می شود ، اندازه پنل های جانبی نیمی از عرض صفحه مرکزی است.
بروشورهای دو لت Bi-Fold
این متداول ترین نوع بروشور است که معمولا توسط سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود. همانطور که حتماً با نام آن حدس زده اید ، دارای 2 لت است که 4 صفحه را تشکیل می دهد. درب جلوی ، قاب پشت و دو صفحه داخلی وجود دارد که می توانید با انتخال و چاپ بروشور 2 لت تمام اطلاعات مربوط به شرکت ، مارک و محصولات خود را ارائه دهید.
همچنین یک نسخه گسترده از بروشور Bi-Fold یا دو لت وجود دارد که به عنوان جزوه شناخته می شود. چاپ بروشور 2 تکه بیشتر شبیه یک مجله است زیرا چندین صفحه دارد. این نوع بروشور بهترین گزینه برای ارائه محصول ساده ، برنامه ها ، برگه های قیمت گذاری ، نقشه های شهر ، پیشنهادات املاک و مستغلات و تولید ورق های محصولاتی است که سرشار از متن ، مشخصات و تصاویر هستند.
این نوع بروشور به Half Fold نیز معروف است ، از یک برگ کاغذ که به دو قسمت تا خورده است ساخته شده است.
بروشور Z-fold
چاپ بروشور ز مانند حرف Z برابر می شود و نام آن را از حرف Z می گیرد. حمل و نقل آن آسان و ایده آل است تا لیست ها ، متون و مشخصات فنی در میان سایر موارد نشان داده شود.
بروشور Z-fold به اسم زیگزاگ 3 پنل نیز شناخته می شود. این بروشور مانند حرف ‘Z’ جمع می شود و جذابیت جدی و فوق العاده ای دارد. تقریباً مانند یک ساز موسیقی (آکاردئون) به نظر می رسد ، دارای 3 صفحه با فضای کافی برای نوشتن در مورد پیشنهادات شرکت و محصولاتتان است.
چرا طرح اندیش؟ با سفارش محصولات چاپی خود از مجموعه چاپ طرح اندیش، چه مزایایی را کسب می کنید؟
بروشور سه لت – Tri-Fold
یک بروشور Tri-Fold ، محتوا را به سه قسمت تقسیم می کند. با چاپ بروشور 3 لت یا Tri-Fold ، در قالب نامه معمولی ، سه بخش دریافت می کنید. همچنین دارای 6 پنل برای ارائه اطلاعات شما به مخاطبان شما میباشد. این بروشورها از جمله رایج ترین بروشور هایی هستند که توسط انواع مشاغل استفاده می شوند.
مواردی که قبل از طراحی یک بروشور باید به آنها فکر کنید
کلید ایجاد و چاپ بروشور کارآمد، قبل از طراحی شما شروع می شود. چنانچه قبل از شروع طراحی ، اهداف خود را بدانید یعنی ، با دانستن شخصیت نام تجاری ، پیام و جامعه هدف خود ، روند طراحی را بسیار روانتر پیش می برید. در ادامه 5 قدم مهم در طراحی بروشور را برای شما شرح داده ایم.
- شناخت شخصیت برند
- تعیین جامعه هدف
- انتخاب سبک محتوایی
- معیارهای خود را برای موفقیت تعیین کنید
- تعیین میزان بودجه
1. شناخت شخصیت برند
شناخت شخصیت برند خود یک امر ضروری است. اگر درون و بیرون برند خود را نمی شناسید، تمام موارد تبلیغاتی برند شما – از جمله چاپ بروشور های شما – از هم گسیخته و نامشخص می شوند.
عناصر طراحی (رنگ ها ، قلم ها و تصاویر) را متناسب با شخصیت برند و لحن و محتوای بروشور خود انتخاب کنید. اگر قبلاً رنگ و قلم متن خود را تنظیم کرده اید ، مطمئن شوید که آنها را در طرح بروشور خود به خوبی جای گذاری شده است.
نگران دریافت محصولات چاپی خود هستید؟
خدمات مجموعه طرح اندیش فقط محدود به تهران نیست، در هر کجای ایران که هستید با خیال راحت سفارش خود را برای ما ثبت کنید تا در فرصتی کوتاه آن را درب منزل تحویل بگیرید.
2. تعیین جامعه هدف
قبل از شروع به طراحی بروشور ، حتما مشخص کنید که برای چه کسانی و چه جامعه هدفی قصد طراحی و چاپ بروشور دارید . مخاطبان مختلف به طراحی های مختلفی نیاز دارند و اگر در مورد مخاطبان خود اطمینان نداشته باشید ، خطر انتخاب اشتباه طراحی را به جان خریده اید.
برای تعیین جامعه هدف این سوالات را از خودت بپرس:
مشتری ایده آل من کیست؟ | مشتری ایده آل من به دنبال چه نوع اطلاعاتی هستند؟ |
مشتری ایده آل من بیشتر به تصاویر واکنش نشان میدهد یا متن | مشتری ایده آل من انتظار چه نوع محتوایی را دارند؟ (رسمی یا محاوره ای؟ طنز یا جدی؟) |
برای جلب توجه بهتر مشتری ایده آل منچه کاری می توانم انجام دهم؟ |
وقتی آگه باشید که برای چه کسانی طراحی می کنید ، از اطلاعات بدست آمده استفاده کنید تا طراحی خود را هدایت کنید. در آخر شما یک بروشور خواهید دید که با جامعه هدف شما سازگار است ، که قطعا به شما در کسب موفقیت کمک می کند.
3. انتخاب سبک محتوایی
قبل از طراحی و چاپ بروشور شما بایستی سبک محتوایی خود را مشخص کنید.
قبل از اینکه اساس طراحی خود را مشخص کنید ، شما باید بدانید چه می خواهید در بروشور خود بگویید و چگونه آن را بگویید. زیرا پیام شما مهمترین رکن در چاپ بروشور است ، که البته همه اینها به شناخت مشتری شما برمی گردد.
به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما در حال طراحی بروشوری مخصوص والدین برای تبلیغ سالن ورزشی کودکان خود هستید. پیام شما ممکن است به این شکل باشد: “سالن ما محیط دلنشین و دوستانه ای دارد – هر چه زودتر به ما بپیوندید!” بنابراین شما می خواهید برای تطابق با برند شما و ایجاد جذابیت در بین مخاطبان خود (جامعه هدف[ ، از بیان محاوره ای ، ساده ، دوستانه و تصاویر روشن و پر جنب و جوش استفاده کنید. استفاده از بیان پیچیده و رسمی برای مشتریان شما قطعا منطقی نیست.
بیشترین سطح کیفی چاپ
تمامی خدمات چاپ طرح اندیش توسط جدیدترین دستگاه های صنعت چاپ و با کیفیت بالا انجام می شود.
از طرف مقابل ، اگر در حال طراحی یک بروشور برای تبلیغ خدمات خود به عنوان یک مشاور مالی هستید ، پیام شما احتمالاً کاملاً متفاوت خواهد بود ، بنابراین استفاده از زبان ساده و تصاویر روشن ممکن است بیش از حد کودکانه به نظر برسد ، به طوری که جامعه هدف شما پیام را به طور جدی در نظر نخواهد گرفت.
سبک مختوایی و نحوه بیان خود را قبل از طراحی مشخص کنید تا بتوانید تصمیماتی در زمینه طراحی بگیرید که قدرت تبلیغاتی بروشور شما را تقویت کند.
4. معیارهای خود را برای موفقیت تعیین کنید
قبل از طراحی و چاپ بروشور ، معیارهای خود را با تعریف آنچه که می خواهید از بروشور خود انتظار داشته باشید، تعیین کنید. در اینجا چند هدف برای شما ذکر شده است:
- آیا می خواهید مردم را به یک مکان خرده فروشی سوق دهید؟ کوپن یا کارت های تخفیف را در نظر داشته باشید و میزان استفاده از آنها را در فروشگاه خود بررسی کنید.
- آیا می خواهید افراد را به وب سایت خود هدایت کنید؟ یک URL اختصاصی یا کد QR در جزوه قرار داده و تعداد بازدیدکنندگان را در طول کمپین ردیابی کنید.
- آیا می خواهید در مورد راه اندازی محصول جدید کمپین عظیمی ایجاد کنید؟ فراخوانی برای اقدام (CTA) را برای ارسال شماره تلفن قرار دهید تا به روزرسانی کنید و ببینید که لیست شما در طول کمپین چقدر بزرگ می شود.
5. تعیین میزان بودجه
بودجه شما فراتر از این است که فقط تعداد و تیراژ چاپ بروشور خود را بدانید. بودجه شامل نوع کاغذ تا تکنیک های متعدد چاپ که می توانید برای چاپ بروشور خود استفاده کنید ، میشود.
برای هر چاپ بودجه تهیه کنید و براساس مهمترین موارد تصمیم گیری را شروع کنید. آیا به بروشورهایی نیاز دارید که از استحکام بیشتری برخوردار باشند؟ روی یک کاغذ ضخیم تر سرمایه گذاری کنید. آیا ایده خوبی دارید که چگونه یکی از نکات خود را نشان دهید؟ به گزینه های جوهر گران تر و تکنیک های چاپ نگاه کنید تا تصاویر شما زنده تر باشند.
حال بعد از مطالعه مطالب بالا میتوانید طراحی بروشورها را شروع کنید.
طراحی بروشور
هویت برند خود را حفظ کنید
در حالی که مراحل طراحی را شروع می کنید ، هویت برند خود را در ذهن خود حفظ کنید. این عناصر ظاهر و احساس بصری برند شما را توصیف می کنند و مهم نیست که چه نوع بروشوری را طراحی می کنید ، در هرصورت بایستی با هویت برند شما مطابق باشد.
عناصر طراحی (رنگ ها ، قلم ها و تصاویر) را متناسب با هویت برند و طرز بیان محتوای بروشور خود انتخاب کنید. اگر قبلاً رنگ و قلم مارک خود را تنظیم کرده اید ، مطمئن شوید که آنها را قبل از چاپ بروشور خود نیز به درستی استفاده می کنید.
نوع اطلاعات را تعیین کنید
اطلاعاتی که در بروشور گنجانده میشود متفاوت است. بروشور شما ممکن است شامل بیانیه ماموریت سازمان ، ویژگی های محصول ، نمودارها ، دستورالعمل ها ، عکس ها و برند باشد. برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی باید شامل شود ، به این فکر کنید که این بروشور چه هدفی را دنبال می کند.
آیا برای یادآوری چشم انداز اصول تجارت شما است یا هدف شما از چاپ بروشور فروش یک سرویس یا محصول خاص است ، در این صورت هدف شما است که مطمئن شوید که مشتری شما حتما بداند بعد از مطالعه بروشور شما چه کاری انجام دهد: از وب سایت شما بازدید کنید ، کد تخفیفی را وارد کند ، با شماره شخصی خود با شما تماس بگیرد و …
با توجه به سلیقه خواننده طراحی کنید
به عنوان صاحب مشاغل مختلف یا طراح باید در نظر داشته باشید ، آنچه شما می خواهید در واقع مهم نیست. آنچه مشتری شما می خواهد مهم است.
هنگام طراحی بروشور ، سلیقه خواننده خود را در ذهن به یاد داشته باشید. مشتری شما چگونه می خواهد اطلاعات دریافت کند؟ آیا آنها با متن های زیاد مشکلی ندارند و یا اینکه به المان هایی نیاز دارند که با تصاویر تجزیه شوند تا بهتر مفهوم را برسانند؟ آیا رنگ ها یا قلم های خاص و ویژه برای مخاطب شما جذاب است؟ می توانید همه اطلاعات خود را (مانند برند و اطلاعات تماس) را در بروشور قرار دهید تا پیدا کردن شما برای مخاطبین آسان تر باشد.
هنگام طراحی ، مطمئن شوید که بروشور را به گونه ای طراحی می کنید که نظر مشتری به برند شما جلب شود.
طراحی بروشور را همواره ساده و شکیل نگه دارید.
طرح اندیش
اگر بروشور شما بیش از حد در طراحی پیچیده باشد ، برای خواننده شما کاملاً خسته کننده خواهد بود. شما نمی خواهید بروشور خود را با متن زیاد ، گرافیک پیچیده یا عناصر مختلف ، شلوغ کنید. بنابراین قبل از چاپ بروشور طراحی خود را تمیز ، شکیل و قابل درک نگه دارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
چاپ بروشور
پس از طراحی بروشور خود ، نوبت به چاپ بروشور و توزیع آن میان مردم و مکان های عمومی است. البته توزیع بروشور هم کار ساده ای نیست و دشواری های خودش را دارد. در زیر نگاهی به نکات چاپ بروشور م یاندازیم.
طرح خود را ارزیابی کنید
پس از طراحی بروشور ، وقت خود را برای ارزیابی نسخه نهایی اختصاص دهید. اکنون آخرین فرصت شما برای ایجاد تغییرات و اصلاحات در طرح شما است.
قبل از چاپ بروشور این سوالات را از خود بپرسید:
آیا این طرح بروشور من توجه مخاطب را به خود جلب می کند؟ | آیا پیام من روشن است؟ |
آیا این طراحی فراخوانی برای اقدام (CTA) من را در بر میگیرد؟ | آیا این بروشور با هویت برند من مطابقت دارد؟ |
برای داشتن دیدگاه خارجی همین سوالات را از دیگران بپرسید. طرح خود را به همکاران ، مشتریان ، حتی دوستان خود نشان دهید تا بفهمید که آیا بروشور شما مورد توجه دیگران نیز قرار گرفته است؟ وقتی که به نتیجه رسیدید، وقت آن است که چاپ کنید!
انتخاب چاپخانه
کار با یک چاپخانه درجه یک می تواند به معنای تفاوت بین زنده شدن طرح بروشور شما دقیقاً همانطور که میخواستید و یا با کیفیت حتی بسیار بیشتری، باشد. اگر می توانید به چاپخانه ها سر بزنید تا بتوانید فعالیت آنها را شخصاً ببینید.
وقتی درباره چاپخانه ها تحقیق می کنید ، از آنها سوال کنید تا ببینید که بهترین شیوع چاپ بروشور برای شما کدام است. در ادامه زیر چند نمونه از سوالاتی که ممکن است بپرسید را برای شما آورده ایم:
- تفاوت جوهر شما در چیست؟
- بهترین گزینه چاپ بروشور با توجه به زمان و قیمت چیست؟
- آیا شما فرایند تطبیق رنگ را انجام می دهید؟
- اگر از کار چاپی خود راضی نباشم چه اتفاقی می افتد؟
- آیا شما طراحان گرافیکی نیز دارید؟
- آیا شما تجربه چاپ و طراحی بروشور را دارید؟
در حالت ایده آل ، چاپخانه ای را پیدا کنید که در حوزه چاپ بروشور تجربه داشته باشد ، از آخرین فناوری چاپ استفاده کند و کارمندان طراح داشته باشند که بتوانند در موضوعات مختلف در طراحی به شما کمک کنند تا کار چاپ شما به صورت A + ظاهر شود. طرح اندیش با داشتن سابقه طولانی در چاپ بروشور و همچنین طراحان گرافیکی با سابقه آماده انجام سفارشات شما عزیزان میباشد.
انتخاب متریال چاپی
با چاپخانه خود مشورت کنید تا بهترین مواد را برای بروشور شما انتخاب کنند . در ادامه مواردی برای انتخاب بهتر متریال مورد نظر برای چاپ بروشور را برای شما ذکر کرده ایم:
وزن کاغذ
به طور کلی ، هرچه وزن کاغذ بیشتر باشد ، ورق ضخیم تر است. چند روش مختلف برای اندازه گیری وزن کاغذ وجود دارد (مانند وزن پایه و میل) ، اما متداول ترین آن وزن متریک است که به آن GSM نیز می گویند. GSM وزن یک ورق کاغذ است که در اندازه مربع 1 × 1 متر برش داده شده است.
انتخاب روکش
هنگامی که کاغذ خود را انتخاب کردید ، وقت آن است که نوع روکش خود را انتخاب کنید. چند نوع مختلف روکش برای انتخاب وجود دارد:
- مات: روکش کاملاً صاف و بدون درخشش.
- نیمه براق: درخشندگی این روکش بین مات و براق قرار می گیرد.
- براق: کاملا براق و درخشنده.
تمام این خدمات به سلیقه شما و نوع بروشور شما بستگی دارد.
فرآیندهای مرتبط با جوهر
برخی چاپخانه ها جوهرهای ویژه ای را نیز ارائه می دهند که می توانند بروشور شما را متفاوت کنند. در اینجا چند گزینه وجود دارد که می توانید در مورد آنها سوال کنید:
- فویل: جوهر براق ، فلزی یا تمبر که نور را منعکس می کند.
- نقش برجسته: فرآیند پرس (فشار) کاغذ برای متن یا تصاویر ، به منظور ایجاد جلوه برجسته.
- UV نقطه ای: یک پوشش براق که فقط در بعضی از نقاط کاغذ اعمال می شود (مثلا لوگو و شعار شما)
تمامی این گزینه ها (یا گزینه های دیگر) در دسترس مجموعه چاپ طرح اندیش میباشد و اینکه چگونه ممکن است هزینه و زمان چاپ بروشور شما را تغییر دهند ، بستگی به سفارش شما دارد.
نتیجه گیری
بروشورها در دنیای ما سابقه طولانی دارند. آنها برگه های کوچک تبلیغاتی میباشند که در تمام مشاغل مورد نیاز هستند. یک بروشور می تواند مکان ها ، هتل ها ، رویدادها ، خدمات ، محصولات و غیره را تبلیغ کند. بروشورها معمولاً در مغازه ها ، هتل ها و مکان های دیگری که احتمال جذب مردم را دارند موجود هستند. بروشورها یک روش موثر برای تبلیغ یک رویداد یا مکان خاص هستند ، زیرا بروشور اغلب حاوی تصاویر و متن است و تجربه چندرسانه ای را برای بیننده ایجاد می کند. به دلیل طراحی تاشو ، بروشورها می توانند نه تنها نمایش های دو بعدی ، بلکه اشیا سه بعدی را نیز ایجاد کنند.
تعداد کلمات مقاله | منبع |
2968 کلمه | 99designs.com |
منظورتون از لت یعنی هر صفحه و یا هر خط تا یا تایی که کاغذ میخوره؟
لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
منظور از لت در واقع یعنی همان صفحه ، که در بروشور معنی میدهد ، تفاوت آن با صفحه در این است که (صفحه در کاتالوگ معنی میدهد و دارای ۲ وجه میباشد) و در بروشور به این دلیل لت نامیده میشود که صفحه ها پیوسته در یک شیت تا میشوند (به عنوان مثال اگر در یک شیت دو خط تا باشد آن بروشور ۳ لت نامیده میشود).
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیه؟
اصلی ترین تفاوت کاتالوگ و بروشور این است که ، بروشور در یک برگ کاغذ تا شده میباشد ، و کاتالوگ به صورت کتاب صحافی شده است.
بروشور آ۵ هم داریم ؟
بله
سلام چند روز سفارشات آماده میشه؟
اکثر سفارشات ۳ الی۴ روز