خانه | وبلاگ
چاپ کارت ویزیت خاص

چاپ کارت ویزیت خاص

فهرست مطالب

زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

کارت ویزیت یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی است که تا کنون ابداع شده است. به طور جدی ، این کاغذ کوچک چیزهای زیادی را در مورد شما و کیفیت خدمات ارائه شده به دیگران می گوید. اما یک کارت ویزیت خاص (Specific Business Card)، اولین تأثیر ماندگار شما با یک شریک تجاری بالقوه ، نمایندگی از شما و بازتاب برند شما است.

نظرات شما برای ما ارزشمند می باشد!

شما عزیزان می توانید با لمس دکمه زیر و ارسال دیدگاه یا سوالات خود در انتهای همین مقاله مستقیما با کارشناسان مجموعه چاپ طرح اندیش یا سایر کاربران ما گفتمان آنلاین داشته باشید.

امروزه کارت های ویزیت به طور همزمان به عنوان یک ابزار شبکه حرفه ای عمل می کنند و تبلیغات شما را دنبال می کند. یک کارت ویزیت خوب فقط ابزاری برای ارائه اطلاعات شما به مشتریان احتمالی نیست بلکه فرصتی برای ارتباط با یک فرد جدید در سطح شخصی است.

به همین دلیل ، کارتهای ویزیت خوب هرگز با هیچ یک از ابزارهای شبکه دیجیتال در اختیار ما جایگزین نمی شوند ، زیرا ابزارهای دیجیتال فاقد فاکتور انسانی معادله هستند. در حال حاضر کارت ویزیت چیزی فراتر از یک ابزار شبکه حرفه ای است. آنها با ارائه ابزارهایی برای تماس با شما ، اطمینان از اعتبارنامه شما و معرفی شما به عنوان یک حرفه ای ، تجارت شما را مشروعیت می بخشند.

چاپ کارت ویزیت خاص
چاپ کارت ویزیت خاص

طراحی کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت گام مهمی در تحقق رویای مشاغل کوچک شما است. برای بسیاری از مشتریان ، کارت ویزیت خاص اولین تعاملی است که آنها با نام تجاری شما خواهند داشت – بنابراین ، مطمئن شوید که این یک رابطه مثبت است.

یک کارت ویزیت خاص با دقت طراحی شده نه تنها اطلاعات تماس شما را حمل می کند بلکه باعث می شود شما حرفه ای به نظر برسید ، اعتماد را برای مشتریان ایجاد کنید و مشاغل کوچک خود را از دیگران متمایز کنید. اما قبل از شروع به دادن کارت ویزیت خاص به هر فردی که ملاقات می کنید ، بایستید و از خود بپرسید:

  • چه چیزی باعث ایجاد یک کارت ویزیت خوب و خاص می شود؟
  • چگونه می توانید آن را برجسته کرده و در نهایت کسب و کار بیشتری به ارمغان بیاورید؟

بیشترین سطح کیفی چاپ

تمامی خدمات چاپ طرح اندیش توسط جدیدترین دستگاه های صنعت چاپ و با کیفیت بالا انجام می شود.

1. قالبی پیدا کنید که نشان دهنده هویت برند شما باشد

کارت ویزیت شما چیزهای زیادی در مورد شما و مشاغل کوچک شما می گوید ، بنابراین حتماً طرحی را انتخاب کنید که نشان دهنده نام تجاری شما باشد. به عنوان مثال شاید شما یک طراح داخلی هستید که در طراحی مدرن تخصص دارد و خطوط متمایز را دوست دارد و این عمل را با یک قالب تمیز و ساده منعکس کنید.

2. استفاده از فونت مخصوص شما

اگر فونت خاصی دارید که در وب سایت خود یا سایر مطالب بازاریابی استفاده می کنید ، آن را به کارت ویزیت خود بیاورید. فونت انتخابی شما باید نشان دهنده نام تجاری شما باشد. به عنوان مثال ، اگر مشاور خانواده هستید ، یک اسکریپت زیبا و یا اگر نویسنده هستید ، یک فونت با الهام از ماشین تحریر. البته فراموش نشود که فونت انتخابی باید به راحتی خوانده شود.

همه متن شما باید حداقل 8pt باشد ، اما اطلاعات مهمتر (مانند نام یا نام کسب و کار شما) را می توان در اندازه بزرگتر ، حروف تایپ متفاوت یا برجسته چاپ کرد.

سایز فونت در کارت ویزیت

سعی کنید نام شرکت را بزرگتر از یک فونت 12pt کنید و هرگز از هیچ اندازه فونت کوچکتر از 8pt استفاده نکنید.”

چاپ کارت ویزیت خاص
چاپ کارت ویزیت خاص

3. اندازه و شکل، به انتخاب شما!

اندازه و جهت گیری کارت ویزیت شما بر اندازه متن و میزان اطلاعاتی که می توانید وارد کنید تأثیر می گذارد و همچنین در مورد نام تجاری شما نیز اظهارنظر می کند.  بیشتر کارت های ویزیت مستطیل شکل ، تقریباً به اندازه یک کارت اعتباری یا بانکی هستند و به صورت افقی چیده شده اند.

مردم با قالب مستطیلی کارت ویزیت آشنا هستند ، بنابراین این یک انتخاب مطمئن است ، اما اگر می خواهید برجسته باشید ، از کارت ویزیت مربع ، کارت ویزیت دورگرد یا کارت ویزیت در جهت عمودی را چاپ و استفاده کنید.

نگران دریافت محصولات چاپی خود هستید؟

خدمات مجموعه طرح اندیش فقط محدود به تهران نیست، در هر کجای ایران که هستید با خیال راحت سفارش خود را برای ما ثبت کنید تا در فرصتی کوتاه آن را درب منزل تحویل بگیرید.

4. اطلاعات خود را سازماندهی کنید

در مورد اطلاعات ، کارت ویزیت شما باید به مشتریان هر آنچه برای تماس با شما ، یافتن آنلاین یا یافتن مغازه یا دفتر شما نیاز دارد را در اختیار مشتریان قرار دهد. علاوه بر نام و عنوان شغلی ، نام کسب و کار ، شماره تلفن ، وب سایت ، آدرس ایمیل و دسته های رسانه های اجتماعی را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که همه این اطلاعات را در کارت ویزیت خود قرار داده اید تا مشتریان بتوانند به راحتی از هر راهی که احساس راحتی می کنند با شما تماس بگیرند.

وقتی اطلاعات خود را به الگوی کارت ویزیت خود اضافه می کنید ، روش ارائه آن را در نظر بگیرید. هر یک از اطلاعات باید به وضوح قابل تشخیص باشد ، اما با بقیه به خوبی هم راستا باشد.

جریان بصری

“یک جریان بصری خوب برای طراحی کارت ویزیت خاص باید با لوگو شروع شود ، سپس نام ، سپس به اطلاعات ثانویه مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن ادامه دهید.” “شما همیشه می توانید با تنظیم اندازه یک عنصر ، تغییر مکان آن یا اضافه کردن فضای سفید اضافی ، جریان بصری را تغییر دهید.”

چاپ کارت ویزیت خاص
چاپ کارت ویزیت خاص

5. لوگوی خود را مهم بدانید

کارت ویزیت شما کارتی نیست که فقط اطلاعات تماس شما را نشان داده بلکه نشان دهنده شما و نام تجاری شما است. قبل از اینکه به فکر ایجاد کارت ویزیت جدید باشید ، دو جزء مهم طراحی را باید در نظر بگیرید: لوگوی نهایی شده و رنگ  برند تجاری شما. این عناصر مهمترین بخشهای هویت تجاری شما هستند و بر سایر زمینه های فرایند طراحی کارت تأثیر می گذارد.

نکته

یک طرف کارت خود را فقط به لوگوی خود اختصاص دهید. به عنوان نمایشی بصری از کسب و کار شما ، شایسته یک مکان برجسته است که فوراً نظر مشتریان را جلب کند.

طرح اندیش میتواند به شما کمک کند

هنگامی که یک لوگو دارید ، هدف خود را ایجاد هویت کامل برای نام تجاری خود کنید. شما باید مجموعه ای از رنگ ها و فونت ها را برای استفاده در همه مطالب بازاریابی خود داشته باشید ، یک لحن صدا برای استفاده در همه ارتباطات و یک ایده کلی از “حال و هوای” نام تجاری خود داشته باشید.

اگر هنوز لوگو ایجاد نکرده اید ، مراحل طراحی را به ما بسپارید – تیم خدمات طراحی طرح اندیش در اینجا برای کمک به طراحی لوگو ، ، مواد بازاریابی و موارد دیگر به شما کمک می کند.

چرا طرح اندیش؟ با سفارش محصولات چاپی خود از مجموعه چاپ طرح اندیش، چه مزایایی را کسب می کنید؟

6. کمی فضای سفید بگذارید

کارت خود را با متن زیاد شلوغ نکنید. اگر عناصر زیادی روی کارت وجود داشته باشد ، همه آنها برای جلب توجه خواننده رقابت خواهند کرد و هیچ چیز برجسته نخواهد بود. (و به یاد داشته باشید-می توانید از هر دو طرف کارت استفاده کنید!) از نظر طراحی ، کمی فضای سفید روی چشم راحت تر است و می تواند به جلب توجه به مهمترین جزئیات کمک کند. بعلاوه ، ممکن است بخواهید قبل از اینکه کارت خود را به کسی بسپارید ، یک یادداشت اضافه کنید.

نکته

هرچه عناصر کمتری داشته باشید ، هر کدام تأثیر بیشتری خواهند داشت ، بنابراین به این فکر کنید که چگونه می توانید شلوغی را از بین ببرید تا تأثیر ماندگاری برجای بگذارد.

7. افزودن فراخوانی برای اقدام یا CTA

CTA از الزامات کارت ویزیت خاص نیست ، اما می تواند مشتریان را تشویق به برداشتن گام بعدی کند. چه یک پیشنهاد ویژه باشد ، چه یک نکته مفید یا یک کد تخفیف ، انگیزه ای را در مشاغل خود ایجاد می کنید تا مشتریان را تشویق کنید. استفاده از کد QR را به عنوان بخشی از فراخوان خود برای اقدام در نظر بگیرید.

چاپ کارت ویزیت خاص
چاپ کارت ویزیت خاص

از آنجا که مردم به طور فزاینده ای از اسکن کدهای QR راحت هستند ، افزودن کد به کارت ویزیت شما یک راه عالی با یک کلیک برای ارسال افراد به وب سایت شما ، مشترک شدن آنها در لیست پستی شما یا ارائه پیشنهاد ویژه به آنها است. پیشنهاد می کنیم کد را در پشت کارت ویزیت خود قرار دهید – این امر باعث می شود که اسکن آن آسان باشد و از لوگوی جلویی شما حذف نشود.

چه چیز هایی باعث میشود کارت ویزیت شما خاص و منحصر به فرد شود؟

راه های زیادی برای ارایه بهتر و خاص تر کارت ویزیت شما وجود دارد که میتوانید در این زیر با آنها بیشتر آشنا شوید.

عنصر طراحی

یک راه آسان برای برجسته سازی کارت ویزیت شما اضافه کردن یک عنصر طراحی غیر معمول یا چاپ مخصوص است. مانند جلوه های طلاکوب که درخشندگی را به کارت ویزیت شما  می بخشد ، و یا یک روکش مانند سلفون براق و مات یا لمینت براق یا مات ، می تواند حس بهتری به جلوه کارت ویزیت شما دهد.

اگر در مورد انواع روکش ها اطلاعات زیادی ندارید میتوانید مقاله تفاوت کارت ویزیت لمینت مات و براق را بخوانید. همچنین شما میتوانید از UV موضعی استفاده کنید که به کارت ویزیت شما حس سه بعدی فراموش نشدنی را می بخشد.

چاپ سفارش در 6 ساعت!

طرح اندش امکانی را برای مشتریان خود فراهم ساخته تا برخی از محصولات چاپی مانند تراکت ، لیبل ، ویزیت و … را در همان روز کاری و در مدت زمان 6 ساعت تحویل شما عزیزان دهد.

انتخاب کاغذ

روش دیگری برای افزودن چیز خاصی به کارت ویزیت است. کاغذ بسیار ضخیم جلوه ای مجلل و مقاوم را  می بخشد ، در حالی که کاغذ کرافت ، حس ارگانیک و اهمیت به طبیعت را به ارمغان می آورد.

عناصر سه بعدی

گنجاندن عناصر سه بعدی ، مانند لوگوی برجسته یا ویژگی های معماری ، مستقیماً در طراحی کارت ویزیت شما راهی عالی برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد از کارت ویزیت است که مشتریان ، همکاران و مشتریان شما مطمئناً به خاطر خواهند داشت.

برای مثال ، فرض کنید شما یک مشاور املاک هستید. اگر می خواهید عناصر سه بعدی را در طراحی کارت ویزیت خود وارد کنید ، ممکن است یک کارت را به شکل خانه طراحی کنید – و سپس درب را باز کنید که در واقع باز و بسته می شود و اطلاعات تماس شما را نمایان می کند.

کارت های ویزیت سه بعدی برای شرکت هایی که به دنبال این هستند از روتین های موجود خارج شوند و به مشتریان خود نشان دهند که در حال انجام کاری جدید ، متفاوت و پیشرفته هستند ، گزینه بسیار خوبی است.

چاپ کارت ویزیت خاص
چاپ کارت ویزیت خاص

ترکیبات رنگی

استفاده از ترکیبات رنگی که کمتر به کار گرفته می شوند ، نه تنها باعث ایجاد یک کارت ویزیت خاص از نظر بصری می شود ، بلکه باعث ایجاد یک کارت ویزیت نیز می شود که مردم باید آن را به خاطر بسپارند – و به یاد ماندنی بودن چیزی است که می تواند در موفقیت موفقیت آمیز تفاوت ایجاد کند.

خلاق باشید و با گزینه های مختلف رنگ بندی خود بازی کنید (به عنوان مثال سعی کنید از سایه های غیر منتظره یک رنگ سنتی استفاده کنید) ، اما رنگ های تصادفی را به خاطر ایجاد چیزی منحصر به فرد کنار هم نیندازید.

کارت ویزیت آهنربایی

یکی دیگر از راه های چسباندن کارت ویزیت خود تبدیل آن به آهن ربا است. این تکنیک به ویژه برای مشاغلی که خدمات مکرر مانند لوله کشی ، باغبانی ، حیوانات خانگی ، آرایشگری ، خدمات ماشین ، رستوران ها و موارد دیگر را ارائه می دهند بسیار خوب عمل می کند.

مشتریان برای دسترسی آسان به اطلاعات تماس شما آنها را روی یخچال خود می چسبانند. گزینه هایی برای استفاده مجدد از کارت ویزیت شما بی پایان است و می تواند اطمینان حاصل کند که طول عمر کارت شما بیشتر می شود ، و تأثیر قوی تری می گذارد.

چاپ کارت ویزیت با برش خاص

بدون شک همه ما با کارت ویزیت های سبک استاندارد آشنا هستیم. بسیاری از ما در طول زمان مجموعه وسیعی را دریافت کرده ایم و فضاهای زیادی را در کیف های مختلف پر کرده ایم. یکی از مواردی که هنگام گشت و گذار در مجموعه خود نمی توانید به آن توجه نکنید ، تغییر است. کارت های ویزیت به زیبایی از سفید اولیه با مقدار کمی متن و تصاویر ساده ، با معرفی رنگ های شاداب و طرح های پیچیده تر و هوشمندانه در طول این سالها تکامل یافته است.

بیشتر کارت های ویزیت مستطیل شکل هستند. اما هیچ قانونی وجود ندارد که می گوید شما باید مربع یا مستطیل را انتخاب کنید ، بنابراین اگر می خواهید خود را از دیگران متمایز کنید ، چرا با شکل دیگری پیش نروید؟

طراحی یک کارت ویزیت دایره ای ، مربعی ، بیضی ، هشت ضلعی یا هر شکل دیگری که می توانید فکر کنید (راهی مطمئن برای برجسته شدن از جمعیت و کسب عنوان ” منحصر به فرد ترین کارت ویزیت. ” این استراتژی طراحی ایده آل است اگر می خواهید نشان دهید که راحت در خارج از چارچوب فکر می کنید و سنت های تجاری خود را دنبال می کنید.

کارت های ویزیت تقریباً به هر شکلی که تصور کنید قابل برش هستند. با انتخاب شگفت انگیز کاغذهای مجلل و تزئینات فوق العاده ، ما می توانیم یک کارت ویزیت فوق العاده به شکل سفارشی ایجاد کنیم ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد طراحی تصمیم بگیرید!

چاپ کارت ویزیت خاص
چاپ کارت ویزیت خاص

چاپ کارت ویزیت خاص

هدف اصلی یک کارت ویزیت این است که نام خود  و شرکت شما  را در بازار کشور و حتی بازار جهانی منتشر کنید. اما اگر واقعاً می خواهید برجسته باشید ، سعی کنید کارت های ویزیت خود را طوری طراحی کنید که آنها هدفی بزرگتر از خود تبلیغی داشته باشند. یک کارت ویزیت خاص با طراحی مناسب ، باعث می شود تا حرفه شما حرفه ای و معتبر تر به نظر برسد و این باعث تقویت ارتباطات شرکت های شما و تقویت برند می شود.

برند شما با لوگو و رنگهای منحصر به فرد شرکت شناخته می شود. این به اعتماد سازی در مشتریان آینده کمک خواهد کرد. سرمایه گذاری در چاپ کارت ویزیت نباید به عنوان هزینه تلقی شود.

چاپ طرح اندیش  چاپ کارت ویزیت خاص با کیفیت و ارزان ارائه می دهد که می توان از طریق تلفنی و یا حضوری ،به صورت ساده و آسان ، سفارش داد. مشتریان ما می توانند سفارشات خود را در مدتی سریع و کوتاه در تهران و همچنین سراسر ایران  ، دریافت کنند و با یک هزینه کم هزینه طراحی خود را توسط یک طراح گرافیک حرفه ای بررسی کنند.

چاپ افست و دیجیتال به همراه مواد با کیفیت بالا این اطمینان را می دهد که محصول نهایی شما ظاهر حرفه ای داشته و باعث ارتقا تصویر برند شما می شود.

به دنبال آگاهی از تعرفه سفارشات چاپی هستید؟ پس از لمس دکمه زیر محصول خود را انتخاب کنید تا تعرفه قیمتی آن محصول را مشاهده کنید.

نتیجه

کارت ویزیت خاص یکی از موثرترین روش ها برای تبلیغات و ارتباطات تجاری شما هستند. کارت های ویزیت خوب طراحی شده و خاص ، به شما این امکان را می دهد تا یک خاطره به یاد ماندنی را ایجاد کنید. انتخاب هایی که برای آنها انجام می دهید به مشتریان احتمالی پیشنهاد می کند که شما چگونه هستید و کار با شما در حالی که اطلاعات لازم را برای دسترسی به شما ارائه می دهید چگونه است.

تعداد کلماتمنبع
2442 کلمهVistaprint
تحریریه چاپ طرح اندیش

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Omid

کارت ویزیت با تم طلا چه اسمی دارند؟

علی

منظورتون از کارت ویزیت آهنربایی ؟!

چاپ طرح اندیش

خواصیت آهنربایی دارد ، چاپ یکرو

Javad

من واقعا از تیم شما بابت کیفیت کارم تشکر میکنم ، نگران بودم این حجم سنگین کار رو به کسی بسپارم
از طرف آقای سفتری

Search

اطلاعات تماس

مجموعه طرح اندیش شرکتی نوپا و جوان است که ابتدا فعالیت خود را در زمینه طراحی در سال 1393 آغاز کرد و با پیشرفتی روز افزون، برای راحتی و آسایش مشتریان خود با جذب کادری مجرب و ماهر و همچنین پیشرفته ترین و بزرگترین ابزار آلات چاپی خود را وارد عرصه رقابت با دیگر همکاران خود کند. 

شماره همراه: 09120144098

تلفن سفارشات: 02136870543  

اینستاگرام: tarh.andish

ایمیل: tarhandishprint@gmail.com

مقالات اخیر

چاپ بروشور تبلیغاتی

چاپ بروشور تبلیغاتی

بروشور چیست؟

بروشور چیست؟

چاپ بروشور سه لت

چاپ بروشور سه لت

چاپ بروشور دو لت

چاپ بروشور دو لت

چاپ استیکر

چاپ استیکر

چاپ بروشور کرج

چاپ بروشور کرج

چاپ بروشور تهران

چاپ بروشور تهران

چاپ بروشور رنگی

چاپ بروشور رنگی