برای هر مشاغل بزرگ یا کوچک ، ما همیشه سرمایه گذاری و چاپ ست اداری (Office Set Printing) یا تجاری با کیفیت خوب را توصیه می کنیم. اصطلاح “ست اداری” شامل تمام موارد مارکی است که شما معمولاً برای نمایندگی شرکت خود از جمله کارت ویزیت ، سربرگ ، پاکت نامه و برگه تعارف در میان سایر موارد استفاده می کنید.
چاپ ست اداری یک ابزار ارتباطی جایگزین است که برای اداره یک کسب و کار ضروری است. از ارسال نامه ها تا یادداشت گذاشتن ، راه های مختلفی وجود دارد که لوازم التحریر شرکت می تواند به سود یک شرکت باشد. در اینجا خلاصه ای از محصولات مختلف و نحوه استفاده از آنها ارائه می شود.
اهمیت چاپ ست اداری
هنگام مکاتبه با مشتریان و مشاغل دیگر ، ست تجاری و یا ست اداری اولین چیزی است که متوجه می شوند. همچنین ، هنگام ملاقات با مشتریان برای اولین بار در یک جلسه یا کنفرانس ، کارت ویزیت اولین چیزی است که از شرکت شما می بیند. ست اداری با کيفيت بخشی از معرفی است و باید نمایشی مثبت از شرکت باشد. لازم به یادآوری است که پس از اعطای کارت ویزیت و نمایندگی شرکت ، کارت ویزیت نزد مشتری شما باقی می ماند بنابراین مهم است که کارت حرفه ای بودن شرکت شما را به تصویر بکشد. ست اداری سفارشی نشان می دهد که شما به مشتری خود اهمیت میدهید و از آن قدردانی می کنید.

نکاتی در مورد چاپ و طراحی ست اداری
از لوگو خود استفاده کنید
در چاپ ست اداری و یا ست تجاری همه چیز در جهت معرفی برند شما به روشی حرفه ای است ، بنابراین با استفاده از آرم خود مطمئن شوید که برند شما در طراحی شما قابل شناسایی است.
به نحوه استفاده ست های اداری بیندیشید
مواردی مانند سربرگ ها برای چاپ، نیاز به برگه های یادداشت برای نوشتن و غیره دارند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که این را در طراحی خود داشته باشید. در صورت داشتن فضا آن را برای نوشتن پیام یا شعار اختصاص دهید.
همه چیز را ساده نگه دارید
بهترین طراحی موارد چاپی آنهایی هستند که شیرین و ساده باشند! کارت های ویزیت اطلاعات تماس شما و سربرگ ها اطلاعات موجود در نامه شما را نیاز دارند، بنابراین مطمئن شوید که طرح شما این پیام ها را را برجسته می کند.
چاپ ست اداری شامل چه چیزهایی میشود؟
کارت ویزیت | پاکت | سربرگ |
فولدر | دفترچه یادداشت |

1. کارت ویزیت ها
کارت های ویزیت به طور سنتی شیوه اصلی ارائه اطلاعات تماس افراد تجار به سایر تجار و یا مشتریان است. کارت های ویزیت روش ملموس تری برای انتقال اطلاعات در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید ، ارائه می دهند و این آنها را به یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی مستقیم تبدیل می کند. داشتن کارت ویزیت آماده برای ارائه به دیگران در صورت لزوم ، نشانگر سطح بالاتری از حرفه ای بودن است.
نکاتی که باید در مورد کارت های ویزیت بدانید
- از لوگو خود به عنوان اساس استفاده کنید. آن را به بزرگترین عنصر کارت تبدیل کنید.
- ساده باش اطلاعات زیادی را روی کارت جمع نکنید.
- موارد ضروری را ذکر کنید – نام ، عنوان ، نام شرکت ، آدرس ، شماره تلفن و نمابر و آدرس پست الکترونیکی – Qr code – و مطمئن شوید که نام و نام تجاری شما بلافاصله قابل شناسایی است.
- اطمینان حاصل کنید که نوع چاپ به راحتی قابل خواندن است.
- به یک یا دو رنگ بچسبید.
- اطمینان حاصل کنید که خواندن آن آسان است.
وقتی کارت ویزیت گرفتید ، از آنها نهایت استفاده را ببرید:
- همیشه بیش از یک کارت به افراد بدهید (بنابراین آنها می توانند آن را به دیگران بدهند).
- کارت خود را در تمام مکاتبات خود بگنجانید.
- کارت ها را همیشه با خود داشته باشید ، در یک جعبه کارت ، بنابراین آنها تمیز و مرتب هستند.

2. پاکت ها
بسیاری از شرکت ها تلاش قابل توجهی برای کارت ویزیت و سربرگ خود انجام می دهند و سپس برای طراحی پاکت نامه شرکت اندکی فکر می کنند یا اصلاً فکر نمی کنند. آنها تمایل دارند چاپ پاکت ها ارزان و معمولی شوند ، و آن را بی اهمیت می دانند. این امر برند شما را تضعیف می کند.
پاکت نامه اولین چیزی است که خواننده می بیند. در اینجا دو روش وجود دارد که مطمئن شوید پاکت نامه شما برند شما را تقویت می کند و مشتریان آن را با یک نامه ناخواسته اشتباه نمی گیرند. الف) از همان نوع کاغذی که برای همه لوازم التحریر استفاده می شود استفاده کنید ، ب) از فرآیند چاپ ست اداری خود مشابه کارت ویزیت و پاکت استفاده کنید.
انتخاب پاکت مناسب
چاپ پاکت ها تقریباً همیشه به شکل مستطیل است، اما در اندازه های گسترده ای وجود دارند. سه دلیل برای مهم بودن انتخاب پاکت نامه مناسب وجود دارد:
- انتخاب پاکت مناسب به این معنی است که اندازه ، شکل و هدف مناسب را برای شغل مورد نظر خود انتخاب خواهید کرد. این امر نه تنها از محتویات بهتر محافظت می کند ، بلکه باعث می شود بسته بندی تمیزتر و حرفه ای تر به نظر برسد.
- انتخاب پاکت مناسب به معنای پیروی از قوانینی است که توسط هر شرکت در تحویل کالا تعیین شده است. اگر پاکت نامه صحیح نباشد ، بسیاری از شرکت ها بسته ها را نمی پذیرند.
- یک پاکت تمیز و با ظاهر حرفه ای ، گیرنده را ترغیب می کند تا پاکت را باز کرده و محتویات را بررسی کند. یک پاکت نامناسب ، یا بد اندازه ممکن است بسته شما را در سطل زباله بیندازد.

3. سربرگ ها
هنگامی که شما نامه ای کاملاً صحیح ارسال می کنید ، سربرگ باعث میشود تا گیرنده علائمی غیر از موضوع اعلام شده را دریافت می کند. سربرگ ها پیام های ثانویه را براساس شکل و ظاهر نامه دریافت می کنند. سربرگ ها، جایگاه و شان نویسنده را منتقل می کنند.
یک سربرگ دارای برند دارای کاربردهای فراوانی است و برای بیشتر مشاغل ، ارسال نامه یا ارتباط چاپی هنوز هم یک امر عادی است. سربرگ تجسم حرفه ای بودن است و تجارت شما را در سایه قابل اعتماد ترسیم می کند. این احتمال وجود دارد که شما از قبل ایده خوبی داشته باشید که می خواهید چه اطلاعاتی را در سربرگ خود قرار دهید ، اما متاسفانه 100٪ به شما بستگی ندارد. در واقع ، تعهدات قانونی خاصی وجود دارد که شما مجبور خواهید بود هنگام طراحی سربرگ خود به آنها پایبند باشید (یعنی برخی از اطلاعات خاصی که قانوناً مجبورید آنها را وارد کنید).
انواع سایز های سربرگ
سربرگ ها معمولا در دو سایز استاندارد A4(21×29.7) و A5 (21×14.8) عرضه و چاپ میشوند.
همیشه یادآور این باشید که یک سربرگ فقط به کاغذ یا لوازم التحریر محدود نمی شود و برای هر کارآفرینی الزامی است. به همین دلیل یک سربرگ باید با عناصر مناسب طراحی شود تا بتواند نمایش بصری خوبی از شرکت ارائه دهد.
.

4. فولدرها
یک تصویر خوش از برند شما در سربرگ ها و کارت های بازرگانی متوقف نمی شود. افراد حرفه ای به یک روش جذاب و کاربردی برای بسته بندی اسناد مهم به مشتریان نیاز دارند.
در ادامه اجزا چاپ ست اداری ، فولدر یا پوشه را بررسی میکنیم. فولدر ابزاری است که از طریق آن می توان اوراق و اسناد را به صورت منظم و مرتب شده در کنار هم قرار داد و نگهداری نمود. چاپ فولدر به شکلی است که اوراق اداری مانند کارت ویزیت و سربرگ، بروشورها و یا کاتالوگ محصولات و حتی در صورت وجود سی دی معرفی شرکت در آن قرار گیرد.
انواع سایز های فولدر
فولدر A4
فولدرهای A4 ، برای مشاغل و افرادی که میخواهند اسناد خود را ایمن و منظم نگه دارند مناسب است. حال چه نیاز برای تهیه یک بسته بازاریابی ایده آل و موثر برای توزیع بین مشتریان مختلف دارید یا نیاز به انتقال اطلاعات زیادی به طور خلاصه در یک سمینار تجاری باشد ، چاپ فولدر (چاپ پوشه) A4 راهی عالی برای انتقال کامل اطلاعات است.
فولدر A5
برای کسانی که به فضای بیشتری نیاز دارند و اطلاعات بیشتری برای انتقال روی ورق های بزرگتر دارند ، راه حل فولدر A5 است. فولدرهای A5 بزرگتر هستند و اندازه آنها 210 میلی متر در 148 میلی متر است تا بتوانند این نیازها را برآورده کنند. فولدرهای A5 کاملاً متنوع هستند و اغلب توسط کسانی استفاده میشوند که حتی ممکن است از کاغذهای استاندارد A5 استفاده نکنند. دلیل این امر فضای اضافی داخل آنهاست که امکان ذخیره سازی آسان و سازماندهی تقریباً هر چیزی را فراهم می کند.

5. دفترچه یادداشت
دفترچه یادداشت های برند دار لزوماً ضروری نیستند اما قطعاً در گروه «بهتر است داشته باشید» قرار می گیرند. اگر غالباً در جلسات شرکت می کنید ، بیرون کشیدن دفترچه یادداشت مزین به برند شما، یک روش مطمئن برای تحت تاثیر قرار دادن جمع است. شما همچنین می توانید آنها را به مشتریان هدیه دهید و این یک روش عالی برای حفظ نام تجاری شما است.

نتیجه گیری
برقراری ارتباط با ست اداری شما اغلب اولین احساسی است که شما و شرکتتان از تماس با یک برند جدید ایجاد می کنید. چه معرفی نامه بفرستید ، چه کارت ویزیت را اهدا کنید و چه یک فاکتور همراه با سفارش حمل شده داشته باشید ، کاغذی که آن پیام روی آن چاپ شده حاوی پیام ظریف ، اما بسیار قدرتمندی در مورد برند شما است. انتخاب و چاپ ست اداری که شرکت شما را با تصویری که می خواهید ارائه دهد ، انتظار را در ذهن مخاطبین برند شما ایجاد می کند.
تعداد کلمات مقاله چاپ ست اداری | منبع |
1614 کلمه | Instantprint.co.uk |
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید!